پیغام روشن شهریار مغانلو بعد از گلزنی به پرسپولیس

به گزارش شهر وبلاگ، سپاهان اصفهان در لیگ بیست ودوم ترکیب متوازنی ندارد و به نظر می رسد ژوزه مورایس چشم انتظار آن است تا با رسیدن تعطیلات زمستانی به لیست تیمش سر و سامان بدهد. به طوری که طلایی پوشان اصفهانی در خط حمله فقط شهریار مغانلو و عیسی مرادی را در اختیار دارند، هر چند که با وجود این 2 مهاجم، سپاهان دومین خط حمله لیگ برتر فوتبال ایران را در اختیار دارد و این مسئله نشان می دهد با وجود کمبود مهاجم، درخشش بازیکنان خط دفاع و هافبک باعث شده تا چندان این نقطه ضعف به چشم نیاید.

پیغام روشن شهریار مغانلو بعد از گلزنی به پرسپولیس

مغانلو و مرادی هم البته در لیگ بیست ودوم عملکرد قابل قبولی داشته اند و پاسخ مناسبی به اعتماد ژوزه مورایس داده اند. شهریار مغانلو گزینه نخست مورایس در فصل جاری لیگ برتر برای حضور در خط حمله طلایی پوشان بوده و در هر 11 مسابقه تیمش (8 بازی در ترکیب اصلی) به میدان رفته که توانسته 2 بار در نقش گلزن بدرخشد. عیسی مرادی هم که در پیش فصل از سوی ژوزه مورایس کشف شد و از خوشه طلایی ساوه به جمع بازیکنان سپاهان اضافه شد، در کوشش بوده تا خود را به مورایس اثبات کند و دبل گلزنی در ملاقات با تراکتور باعث شد تا همه نگاه ها در لیگ برتر متوجه این مهاجم باتجربه، اما گمنام گردد!

آمادگی فوق العاده مغانلو در تعطیلات فیفادی

شهریار مغانلو از همان روز نخست شروع دوباره تمرینات سپاهان در ایام تعطیلات فیفادی بعد از وقفه ای کوتاه مدت خود را به کادرفنی طلایی پوشان معرفی کرد و با انگیزه درخشش در ادامه لیگ بیست ودوم در پی آن بود تا بتواند در تعطیلات به وجود آمده، آمادگی فنی خود را به سطح ایده آل برساند. طلایی پوشان اصفهانی در تعطیلات فیفادی در 4 بازی محبت آمیز مقابل سپاهان (ب)، ذوب آهن، مس رفسنجان و پرسپولیس به میدان رفتند که مغانلو پیروز شد در مصاف با مس و پرسپولیس عملکرد درخشانی را از خود به جای بگذارد.

مهاجم باتجربه و 27 ساله سپاهان در مصاف با مس رفسنجان زننده گل اول تیمش بود و در ملاقات شب گذشته با پرسپولیس، مقابل تیم سابق خود نمایشی رویایی داشت و توانست 2 بار دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند تا بار دیگر شم بالای گلزنی خود را نشان بدهد. مغانلو در شرایطی مقابل دیدگان یحیی گل محمدی درخشید که جدایی پرماجرایی از پرسپولیس داشت و اگر حواشی مربوط به ناتوانی سرخ پوشان در پرداخت هزینه رضایت نامه او به باشگاه سانتاکلارا پیش نمی آمد، چه بسا دوره حضور شهریار مغانلو در پرسپولیس طولانی تر هم می شد.

من می خواهم به ترکیب بازگردم!

مغانلو در 2 بازی سرانجامی سپاهان در لیگ بیست ودوم پیش از شروع تعطیلات فیفادی مقابل تراکتور و سپس مس رفسنجان، به مهره ای نیمکت نشین تبدیل شد و در نیمه دوم به ترکیب طلایی پوشان اصفهانی اضافه می شد و در ترکیب اصلی جای خود را به عیسی مرادی داده بود، اما حالا درخشش مغانلو در تعطیلات فیفادی احتمالاً ژوزه مورایس را وادار خواهد نمود تا در تصمیم خود تنونظر کند و دوباره مهاجم باتجربه تیمش را در ترکیب اصلی جای بدهد.

شهریار مغانلو فصل گذشته در ترکیب سپاهان توانست 8 گل بزند و 2 پاس گل بدهد، اما فعلاً تا سرانجام هفته یازدهم آمار او در لیگ بیست ودوم 2 گل و یک پاس گل است که با توجه به آمادگی بالای این مهاجم 27 ساله، او امیدوار است در 4 هفته سرانجامی نیم فصل نخست پیروز گردد بر شمار گل های زده خود بیفزاید و بتواند در میسر پیروز فصل گذشته قدم بردارد. بدون شک درخشش مغانلو در فاصله 4 هفته تا شروع به فعالیت بازار نقل وانتقالات زمستانی می تواند در سیاست گذاری های ژوزه مورایس در جذب بازیکن نو به ویژه در خط حمله هم تاثیرگذار باشد.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 23 آذر 1401 بروزرسانی: 23 آذر 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 2046

به "پیغام روشن شهریار مغانلو بعد از گلزنی به پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام روشن شهریار مغانلو بعد از گلزنی به پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید