خبر سرمربی گری ام در نفت مسجدسلیمان درست نبود؛ با هر شرایطی کارنمی کنم

به گزارش شهر وبلاگ، تهران (پانا) - پس از جدایی سید مجتبی حسینی از نفت مسجد سلیمان، ابتدا حمید درخشان به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد و به فاصله کوتاهی رسیدن درخشان به نیمکت این تیم منتفی شد. موضوعی که گفته می شد به علت مخالفت طرفداران و با نفوذ بهروز مکوندی بوده است. اما پس از درخشان، رسانه های محلی اعلام کردند که راهنمایی نفت یک بار دیگر به بهروز مکوندی سرمربی سابق این تیم واگذار شده اما ناگهان اعلام شد که داریوش یزدی سرمربی این تیم شده است. معادله ای که بهروز مکوندی درباره آن شرح داده است.

خبر سرمربی گری ام در نفت مسجدسلیمان درست نبود؛ با هر شرایطی کارنمی کنم

بهروز مکوندی در گفت وگو با پانا، راجع به فرآیند انتخاب و کنسل شدن سرمربی گری اش در تیم نفت مسجدسلیمان گفت: همان موقع هم که خبر توافق من با باشگاه نفت مسجدسلیمان را خبرگزاری ها زدند، درست نبود چون فقط مذاکره نموده بودیم و چیزی صد در صد نشده بود. ظهر روز شنبه برای اولین بار با هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه در هتل المپیک رودررو مذاکره کردم و هم من و هم از طرف مجموعه باشگاه نقطه نظرات و شرایط مطرح شد.

وی ادامه داد: قرار بر این شد که مجموعه باشگاه روی پیشنهاد ها و برنامه های من فکر و نظر خود را اعلام نمایند. اطلاعی از اینکه با چه گزینه هایی غیر از من مذاکره یا صحبتی نموده بودند، ندارم. فقط شرایطی که می خواستم را با آنها در میان گذاشتم و گفتم اگر برایتان مقدور است، می توانم یاری کنم. به هر حال قسمت نبود و برای داریوش یزدی هم آرزوی پیروزیت می کنم. تیم شهر ما است و امیدوارم که پیروز گردد و تیم را یک قدم جلوتر ببرد.

سرمربی سابق نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سؤال که آیا مذاکره شما با باشگاه نفت باعث منتفی شدن حضور حمید درخشان در مسجدسلیمان شد؟ اضافه کرد: من هم به وسیله فضای مجازی شنیدم که درخشان سرمربی شده است اما نمی دانم واقعاً امضاء نموده بودند یا نه. حتی برای من هم خبر منتشر نموده بودند که سرمربی شده ام در حالی که ما اصلاً به توافق نهایی نرسیده بودیم. من چه قدرت و ارتباطی داشتم و دارم که بتوانم مانع سرمربی شدن درخشان شوم؟ من هم یکی از گزینه ها بودم و دیدید که انتخاب نشدم. من اختیاردار باشگاه نفت مسجدسلیمان نیستم و مرا انتخاب ننموده اند، گله ای ندارم.

سرمربی سابق استقلال خوزستان با اشاره به مذاکراتش با مدیران نفت مسجدسلیمان تأکید کرد: خیلی وقت پیش هنوز این اتفاقات نیافتاده بود، باشگاه با من تماس گرفت و گفتند که اگر بخواهیم با ما همکاری می کنید؟ که من گفتم اگر شرایط مهیا باشد، حاضر به همکاری هستم. ولی هیچ مذاکره مستقیم نداشتیم. تنها مذاکره ما در هتل المپیک بود که در نهایت به خاتمه نرسید. من در این مذاکره به آنها گفتم که دستشان برای انتخاب باز است و هرکسی که دوست داشته باشند را می توانند بیاورند. هرکس بیاید برای ما افتخار است و امیدوارم پیروز باشد.

وی اضافه کرد: در مذاکرات از باشگاه خواستم که برای تیم باید در نیم فصل دوم هزینه کند. طبیعی است که نتایج نیم فصل اول، تیم را تحت فشار خواهد گذاشت. شرایط در نیم فصل دوم همواره فرق می نماید. بعضی تیم ها برای کسب سهمیه و عده ای برای عدم سقوط کوشش می نمایند. به هرحال مربیگری فقط این نیست که تیم داشته باشید. باید به فکر پیروزیت و آبروی خودتان هم باشید. با هر شرایطی دوست ندارم کار کنم و هر آنچه لازم بود را به مسئولان باشگاه گفتم اما به هر حال حتماً خیری بود که موافقت نشد و سراغ شخص دیگری رفتند.

بهروز مکوندی ادامه داد: درست است که سال جاری تیمی نداشتم اما بازی تمام تیم ها را رصد کردم. تیم های شهرم را هم بیشتر از همه دیدم و شناخت کافی دارم. تیم نفت مسجدسلیمان درست است که بیشترشان بومی نیستند و تعداد خیلی کمی بازیکن بومی دارد اما بازیکنان جوان و خوبی دارند. جوان بودن تیم گاهی به مربی ضربه می زند اما گاهی از انگیزه و قدرت جوانی می توان بهترین بهره را برد. اگر تجربه هم نداشتند، یک نیم فصل تجربه کسب کردند. البته در مسجدسلیمان چون امکانات خوبی ندارد، بیشتر تمرین تیم در تهران برگزار می گردد. ضعف ها و مشکلاتی در این شهر وجود دارد که باید برطرف گردد. به هر حال امیدوارم که تیم بتواند فرایند خوبش را در پیش بگیرد. دوست داشتم به تیم یاری کنم اما قسمت نشد و برای کادر جدید آرزوی پیروزیت می کنم.

وی با اشاره به کیفیت لیگ بیستم، تأکید کرد: نزدیکی تیم ها باعث شده است تا رقابت ها جذاب گردد. در فوتبال نمی گردد برای داشتن شایستگی متر و معیاری گذاشت اما شرایط جدولی در کل نشان دهنده شایستگی تیم هاست. بعضی اتفاقات در فوتبال رخ می دهد که تیم ها شاید نتوانند نسبت به کیفیت و شایستگی دارند، نتیجه بگیرند. همواره اعتقادم این است که زیبایی فوتبال در انسانی بودن و اتفاقات غیرقابل پیش بینی است که می افتد. وقتی این اتفاقات انسانی را از فوتبال بگیرید، جذابیت کم می گردد و کیفیت و زیبایی ندارد.

سرمربی سابق نفت مسجد سلیمان گفت: مثلاً وقتی پرسپولیس به عنوان نماینده ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید که افتخار عظیمی بود، آنجا متأسفانه وقتی نتیجه دلخواه حاصل نشد، قطعاً از نظر روحی و روانی روی بازیکنان و تیم تأثیر منفی گذاشت. بلافاصله با آن شرایط بد روحی روانی، در لیگ بازی کردند. تا دوباره خواستند خودشان را بازیابی نمایند، فرصتی نداشتند و باید در کوران مسابقات لیگ خودشان را جمع و جور می کردند. تا بتوانند به شرایط عادی برگردند، کمی زمان برد و نتیجه اش 4 مساوی پشت سر هم بود. اگر قهرمان نیم فصل شدند، شایسته قهرمانی نیم فصل بودند. بازیکنان و کادر خیلی خوبی دارند. توانستند آن چیزی که استحقاقش را داشتند، با کوشش و همت به دست بیاورند. شاید عظیم ترین عامل پیروزیتشان، غلبه بر فشار روحی روانی زیادی بود که بعد از دست رفتن فینال آسیا، برایشان پیش آمد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1170

به "خبر سرمربی گری ام در نفت مسجدسلیمان درست نبود؛ با هر شرایطی کارنمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر سرمربی گری ام در نفت مسجدسلیمان درست نبود؛ با هر شرایطی کارنمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید