ستاره شهرخودرو بهترین بازیکن، قلعه نویی مربی هفته ، منادی؛ ناجی عظیم

به گزارش شهر وبلاگ، تیم فوتبال نساجی مازندران در اراک پیروز شد با نتیجه 3 بر صفر از سد نماینده اراک عبور کند و تیم هفته لقب بگیرد. البته گل گهر سیرجان و شهرخودرو نیز نتایج خوبی کسب کردند، اما نساجی تیم هفته لقب گرفت.

ستاره شهرخودرو بهترین بازیکن، قلعه نویی مربی هفته ، منادی؛ ناجی عظیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به خاتمه رسید و تیم های نساجی مازندران، شهرخودروی مشهد، گل گهر سیرجان و استقلال تهران به پیروزی رسیدند و تقابل تیم های سایپا - پرسپولیس، ذوب آهن اصفهان - فولاد خوزستان و تراکتور نفت مسجد سلیمان به تساوی رسید.

همچنین ملاقات تیم های صنعت نفت آبادان و پیکان به تعویق افتاد. در هفته نخست لیگ برتر 16 گل به ثمر رسید که نساجی، گل گهر و شهرخودرو بیشترین گل زده را با 3 گل داشتند و همچنین مسابقات بدون گل نیز بازی شاگردان یحیی گل محمدی با سایپا و همچنین تراکتور با نفت مسجد سلیمان بود.

نتایج هفته اول رقابت های لیگ برتر:

  • آلومینیوم اراک صفر - نساجی مازندران 3
  • سایپای تهران صفر - پرسپولیس تهران صفر
  • ذوب آهن اصفهان 2 - فولاد خوزستان 2
  • تراکتور تبریز - نفت مسجد سلیمان صفر
  • استقلال تهران 2 - مس رفسنجان صفر
  • گل گهر سیرجان 3 - سپاهان اصفهان یک
  • شهرخودروی مشهد 3 - ماشین سازی تبریز صفر

بازی هفته:

ملاقات 2 تیم گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان یکی از جذاب ترین رقابت هفته اول لیگ برتر بود. امیرقلعه نویی با بازیکنان جوان و با تجربه اش پیروز شد با نتیجه 3 بر یک از سد سپاهان اصفهان تیم قبلی خود بگذرد و به 3 امتیاز دست یابد. ابتدا محمدرضا حسینی برای زردپوشان گلزنی کرد، اما خیلی زود تیم سیرجانی به بازی برگشت و با 3 گل سعید صادقی، گادوین منشا و یونس شاکری به پیروزی رسید.

البته در هفته اول، تقابل ذوب آهن اصفهان - فولاد و استقلال و مس رفسنجان هم حساسیت زیادی داشت.

مربی هفته:

3 مربی در هفته اول لیگ برتر نتایج خیلی خوبی کسب کردند. مهدی رحمتی جوان و با انگیزه با تیم خود توانست 3 بر صفر ماشین سازی را شکست دهد. امیرقلعه نویی با 3 گل از سد ستاره ها و تیم گران قیمت امیرقلعه نویی عبور کرد و همچنین وحید فاضلی با 3 گل آلومینیوم اراک را از پیش روی برداشت.

پس از جدایی محمود فکری از نساجی، نام گزینه های مختلفی برای راهنمایی این تیم شنیده می شد، اما مدیران نساجی به فاضلی اعتماد کردند و او نیز در هفته اول جواب اعتماد مسئولان را داد و در اراک نتیجه حیلی خوبی کسب کرد.

دروازه بان هفته:

در ملاقات پرسپولیس و سایپا که با تساوی صفر بر صفر به خاتمه رسید، سرخ ها حملات زیادی انجام دادند، اما منادی، دروازه بان نارنجی پوشان عملکرد خیلی خوبی از خود به جای گذاشت و واکنش های زیادی از خود به نمایش گذاشت. او که پس از بازی مورد تحسین همگان نهاده شد مرد شماره یک این بازی بود و به همین دلیل پدیده هفته لقب گرفت.

منادی پیش از این در سایپا حضور داشت، اما فصل پیش به شهرخودرو رفت و پس از بازی نکردن در این تیم تصمیم گرفت به سایپا برگردد.

تیم هفته:

تیم فوتبال نساجی مازندران در اراک پیروز شد با نتیجه 3 بر صفر از سد نماینده اراک عبور کند و تیم هفته لقب بگیرد. البته گل گهر سیرجان و شهرخودرو نیز نتایج خوبی کسب کردند، اما نساجی تیم هفته لقب گرفت.

در بازی حساسی که برگزار گردید، سعید بیگی، حامد شیری و میلاد کمندانی گلزنی کردند تا این تیم به صدر جدول برسد. نساجی هفته آینده در استادیوم وطنی قائمشهر باید در یک ملاقاتی سخت به مصاف تراکتور برود.

بازیکن هفته:

امین قاسمی نژاد هافبک شهرخودرو مقابل ماشین سازی پیروز به ثبت دبل شد و در دقایق خاتمهی نیز به حسن جعفری پاس گل داد. این بازیکن که سابقه بازی در تیم های ماشین سازی و ... دارد در نیمه اول 2 گل برای تیمش به ثمر رساند و بهترین بازیکن هفته اول بود.

او فصل گذشته در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نیز برای تیمش عملکرد قابل قبولی ارائه داد.

به جز قاسمی نژاد، دارکو بیدوف، مهاجم صربستانی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته اول لیگ پیروز شد مقابل فولاد خوزستان 2 گل به ثمر برساند. او که فصل گذشته نیز ستاره سبز ها بود در مقابل فولاد عملکرد خوبی داشت و 2 گل زد.

البته با گل دقایق خاتمهی فولادی ها، سبز ها به پیروزی نرسیدند و تنها به یک امتیاز بسنده کردند.

اتفاق هفته:

درحالیکه مدیران تیم فوتبال استقلال تهران تمام طلب وینفرد شفر، مربی سابق خود را پرداخت کردند، اما با کارشکنی پیرمرد آلمانی، پنجره جابجایی این تیم پیش از ملاقات با مس رفسنجان باز نشد و به همین دلیل آبی ها پیروز نشدند از 7 بازیکن جدید خود استفاده نمایند.

البته پرویز مظلومی، مدیر تیم استقلال پس از بازی با مس اعلام کرد که پنجره جابجاییی این تیم باز شده و آن ها می توانند از هفته دوم از ستاره های خود استفاده نمایند.

درحال حاضر در جدول رده بندی، تیم های نساجی مازندران، شهرخودروی مشهد، گل گهر سیرجان و استقلال تهران با کسب 3 امتیاز در صدر جدول هستند.

دارکو بیدوف و امین قاسمی نژاد نیز با 2 گل آقای گل هستند و کریم اسلامی از نساجی نیز با 2 پاس گل آقای پاس لیگ محسوب می گردد.

هفته دوم لیگ برتر از روز آدینه آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 840

به "ستاره شهرخودرو بهترین بازیکن، قلعه نویی مربی هفته ، منادی؛ ناجی عظیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره شهرخودرو بهترین بازیکن، قلعه نویی مربی هفته ، منادی؛ ناجی عظیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید