مجلس اسکاتلند درخواست آنالیز درباره ثروت ترامپ را رد کرد

به گزارش شهر وبلاگ، مجلس اسکاتلند درخواستی از دولت مبنی بر تحقیق در خصوص چگونگی تأمین هزینه خرید دو زمین گلف در اسکاتلند توسط دونالد ترامپ را رد کرد، درخواستی که توسط یکی از پسران رئیس جمهور سابق آمریکا تحت عنوان رقت انگیز، رد شده بود.

مجلس اسکاتلند درخواست آنالیز درباره ثروت ترامپ را رد کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، حزب سبز اسکاتلند با طرح پیشنهادی از وزرا خواست به دنبال اجرای بند ثروت شرح داده نشده (UWO) علیه ترامپ، به خاطر دستیابی او به زمین های گلف و استراحت گاه ها در اسکاتلند شاقتصادی و غربی باشند. این طرح با 32 رأی موافق در برابر 89 رأی مخالف، باخت.

پاتریک هاروی، رئیس حزب گفت نگرانی های طولانی مدتی در خصوص عملکرد اقتصادی ترامپ وجود داشته و رئیس جمهور پیشین را تحت عناوین ناصادق غیرقابل اعتماد، نژادپرست و نظریه پرداز توطئه توصیف کرد که اسکاتلند هرگز نباید با وی ارتباطی برقرار می کرد.

هاروی گفت: شاید بعضی فکر نمایند او فقط باید به شوخی جهانی، چیزی که قبل از تبدیل شدن به تهدید جهانی بود، برگردد. اما اشخاصی که از مسند سیاسی استفاده نموده اند، باید پاسخ گو باشند.

اریک پسر ترامپ، معاون اجرایی سازمان ترامپ گفت سیاست مداران باید متمرکز بر نجات جان ها و بازگشایی کسب و کارها باشند.

اریک ترامپ در بیانیه ای پیش از رأی مجلس اسکاتلند گفت: پاتریک هاروی با شوخی های رقت انگیز خود که فقط به درد خودش و دستورکار سیاسی او می خورند، چیزی بیش از یک شرمساری ملی نیست.

هومزا یوسف، وزیر دادگستری اسکاتلند گفت دونالد ترامپ یک فرد اسفناک است اما برانگیختن به انجام چنین تحقیقاتی برای سیاست مداران نیست.

بریتانیا در سال 2018 حکم ثروت شرح داده نشده را معرفی کرد تا به مقامات در هدف گیری ثروت غیرقانونی مقامات خارجی مظنون به فساد و درگیر در جرایم جدی، یاری کند. این حکم در اصل شخص را وادار به شرح منبع ثروت خود می نماید اما می تواند راه را برای مصادره اموال توسط مقامات هم هموار کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1121

به "مجلس اسکاتلند درخواست آنالیز درباره ثروت ترامپ را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس اسکاتلند درخواست آنالیز درباره ثروت ترامپ را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید