وزیر خارجه عمان شهادت دکتر فخری زاده را تسلیت گفت

به گزارش شهر وبلاگ، وزیر امور خارجه عمان در تماس با همتای ایرانی خود، ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی روزجمعه که منجر به شهادت دکتر فخری زاده شد، تروریسم در هر شکل آن را رد نموده و غیرقابل قبول دانست.

وزیر خارجه عمان شهادت دکتر فخری زاده را تسلیت گفت

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در تماس تلفنی امروز بدر بن حمد بوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، طرف عمانی با ابراز همدردی و تسلیت با دولت و مردم کشورمان، ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی روزآدینه که منجر به شهادت دکتر فخری زاده شد، تروریسم در هر شکل آن را رد نموده و غیرقابل قبول دانست.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بعدازظهر روز آدینه عناصر تروریست مسلح خودروی حامل محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست ها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و به بیمارستان منتقل شد.

متأسفانه کوشش تیم پزشکی برای احیای ایشان پیروز نبود و این دانشمند ایرانی پس از سال ها کوشش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید فخری زاده به عنوان یکی از پنج شخصیت ایرانی در فهرست 500 نفره قدرتمندترین افراد دنیا از سوی نشریه آمریکایی فارین پالیسی نام برده شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 841

به "وزیر خارجه عمان شهادت دکتر فخری زاده را تسلیت گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر خارجه عمان شهادت دکتر فخری زاده را تسلیت گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید