ورمزیار: باشگاه های مخالف برگزاری لیگ نگران هزینه های شان هستند، استقلال، فولاد را ببرد شانس خوبی برای قهرمانی دارد

به گزارش شهر وبلاگ، پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که 27 امتیاز دست نخورده تا سرانجام لیگ باقی مانده است و فعلاً نمی گردد از قهرمانی قطعی تیمی صحبت کرد.

ورمزیار: باشگاه های مخالف برگزاری لیگ نگران هزینه های شان هستند، استقلال، فولاد را ببرد شانس خوبی برای قهرمانی دارد

صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره شروع مسابقات لیگ و شروع تمرینات تیم ها گفت: در این مدت که مسابقات تعطیل بود، علاقه مندان به فوتبال و تیم های پرطرفدار خیلی دلتنگ بازی ها بودند و شروع بازی ها می تواند اوقات فراغت مردم را پر کند.

وی ادامه داد: سلامتی مردم و به ویژه اعضای تیم ها اهمیت زیادی دارد و رعایت پروتکل های بهداشتی خیلی مهم است. ما بازیکنان ملی در لیگ برتر داریم که برای همه عزیز هستند و باید شرایط را به گونه ای رقم بزنیم که خدای ناکرده برای هیچ کس مسئله ای پیش نیاید.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره ارسال نامه چهار باشگاه خصوصی به وزیر ورزش مبنی بر لغو مسابقات لیگ، توضیح داد: ببینید باشگاه های خصوصی ما شرایط شان با باشگاه های دیگر متفاوت است و مخالفت شان با برگزاری مسابقات به خاطر هزینه های میلیاردی است که متقبل شدند. به هرحال حدود سه ماه مسابقات تعطیل بوده است و تیم ها از شرایط بازی فاصله گرفتند و آماده سازی مجدد تیم ها و رعایت پروتکل های بهداشتی هزینه زیادی را برای تیم ها در بر دارد. باشگاه های خصوصی در شرایط عادی می توانند اردوهای خارجی برگزار نمایند که الان در این زمان چنین امکانی را ندارند و با توجه به فضای کرونایی جامعه نگران آماده سازی و هزینه های آن هستند. البته این را هم بگویم که این شرایط برای تیم های دیگر هم هست.

ورمزیار در واکنش به فشردگی مسابقات لیگ و احتمال مصدومیت بازیکنان تیم ها اعلام کرد: در هر صورت تصمیم به برگزاری مسابقات گرفته شده و با توجه به اینکه تیم ها سه ماه است از تمرینات گروهی دور بودند ممکن است بازیکنان زیادی با مصدومیت روبرو و تیم ها متضرر شوند. بازیکنان معمولاً در سرانجام مسابقات حدود 20 روز استراحت می نمایند و بعد از آن برای شروع فصل جدید تمرینات شان را پیگیری می نمایند.

وی اضافه کرد: الان که چند هفته ای است بوندس لیگا شروع شده، با همه امکانات ورزشی و پزشکی خوبی که دارند و البته قابل مقایسه با ما نیست، در همان هفته اول چهار پنج بازیکن مصدوم شدند و طبیعی است که بازیکنان تیم های ما هم با خطر مصدومیت روبه رو باشند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که شاگردان مجیدی می توانند به قهرمانی امیدوار باشند، گفت: ببینید تا سرانجام لیگ 27 امتیاز دست نخورده باقی مانده است و استقلال هم اگر بازی عقب افتاده اش را هم با پیروزی پشت سر بگذارد شرایط بهتری در جدول پیدا می نماید و شانس خوبی برای قهرمانی خواهد داشت.

وی ادامه داد: البته همواره در بازی های سرانجامی لیگ بازی با تیم های پایین جدول خیلی سخت است، به طور مثال استقلال در دور رفت توانست گل گهر را ببرد، ولی در بازی برگشت مقابل آنها شکست خوردند، به همین دلیل تیم های بالای جدول بازی های سختی دارند و نمی توانیم از الان از قهرمانی قطعی تیمی صحبت کنیم. به نظر من غیر از پرسپولیس و استقلال چند تیم دیگر هم شانس قهرمانی دارند.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 343

به "ورمزیار: باشگاه های مخالف برگزاری لیگ نگران هزینه های شان هستند، استقلال، فولاد را ببرد شانس خوبی برای قهرمانی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورمزیار: باشگاه های مخالف برگزاری لیگ نگران هزینه های شان هستند، استقلال، فولاد را ببرد شانس خوبی برای قهرمانی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید