بازگشت فرشید باقری به تمرینات استقلال، شانس کم دیاباته برای رسیدن به بازی با نساجی

به گزارش شهر وبلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی استقلال تصمیم گرفت تمرین امروز تیمش را در 2 نوبت برگزار کند.

بازگشت فرشید باقری به تمرینات استقلال، شانس کم دیاباته برای رسیدن به بازی با نساجی

به گزارش خبرنگاران، طبق تصمیم محمود فکری بازیکنان استقلال بعد از تمرین نوبت صبح، بعد از ظهر به سالن وزنه رفتند و تمرینات بدنسازی خود را پشت سر گذاشتند. این اولین باری است که استقلالی ها هنگام برگزاری بازی ها در 2 نوبت تمرین می نمایند و به نظر می رسد محمود فکری میخواهد برای بازی های آینده مسائل بدنی تیمش را به طور کامل رفع کند.

فرشید باقری با آمادگی نبستا خوبی به تمرینات استقلال اضافه شده است. فرشید باقری بازیکنی است که بعد از دربی از این تیم کنار گذاشته شد اما با موافقت محمود فکری او از امروز مجوز بازگشت به تمرینات را به دست آورد. با وجود اینکه انتظار می رفت این بازیکن تحت تاثیر دوری طولانی از تمرینات، از شرایط آرمانی به دور باشد، باقری امروز با آمادگی نسبتا خوب در تمرینات شرکت کرد. باقری در مدتی که دور از تمرینات استقلال بود زیر نظر بدنساز به صورت اختصاصی تمرینات خود را پیگیری کرد و به همین علت می تواند برابر نساجی به فهرست آبی ها اضافه شود.

شیخ دیاباته احتمالا در بازی برابر نساجی در هفته چهاردهم لیگ برتر غایب خواهد بود. شیخ دیاباته بازیکنی است که روز قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان مصدوم شد و فعلا شرایط شرکت در تمرین گروهی استقلال را ندارد. دیاباته امروز در تمرین استقلال غایب بود و به فیزیوتراپی پرداخت تا معین شود این بازیکن شانس کمی برای رسیدن به این بازی حساس دارد. دیاباته در این فصل هفته های زیادی را به علت مصدومیت از دست داده و به نظر می رسد دوری او از ترکیب آبی ها همچنان ادامه خواهد داشت.

شیخ دیاباته در آخرین تمرین استقلال قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان مصدوم شد و کادر فنی استقلال برای اینکه مصدومیت این بازیکن جدی نشود، تصمیم گرفت نام او را از فهرست مسافران مسجدسلیمان خط بزند. شیخ دیاباته روز گذشته در تمرین استقلال شرکت کرد اما شرایط حضور در تمرین گروهی را نداشت و زیر نظر کادر پزشکی به درمان مصدومیت خود و تمرین اختصاصی پرداخت. در این بین شنیده ها حاکی از آن است که محتمل است شیخ دیاباته به بازی با نساجی در هفته چهاردهم لیگ برتر هم نرسد اما به نظر می رسد حضور این بازیکن در بازی با سپاهان قطعی خواهد بود.

هروویه میلیچ تا مطالبات خود را دریافت نکند به ایران برنخواهد گشت. هروویه میلیچ شب بازی با پرسپولیس به علت پرداخت نشدن مطالباتش ایران را ترک کرد و در این بین البته نام شد که اختلاف با محمود فکری هم در این تصمیم بی تاثیر نبوده است. اما در این مدت مدیران استقلال برای بازگشت میلیچ به ایران با او مذاکره نموده اند و البته اخبار متفاوتی در خصوص بازگشت این بازیکن به ایران منتشر شد.

میلیچ برای بازگشت به ایران شرط نموده که باید مطالبات خود را دریافت کند و بعد برای تمدید قرارداد دو ساله خود به ایران برمی شود. مدیران استقلال در کوشش هستند هرطور که شده بخشی از مطالبات میلیچ را پرداخت نمایند تا این بازیکن راضی به بازگشت شود. از طرفی شنیده می شود بعضی بازیکنان استقلال از بازگشت هروویه میلیچ به ایران ناراحت هستند. هروویه میلیچ در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتش بعد از بازی با پرسپولیس ایران را ترک کرد و در این بین مدیران استقلال در کوشش هستند او را برگردانند.

رفتارهای اخیر میلیچ، تعدادی از بازیکنان استقلال را ناراحت نموده و آن ها موافق بازگشت او نیستند. اول اینکه این تعداد از بازیکنان استقلال اعتقاد دارند اگر بنا بر پول نگرفتن باشد، برای سایر بازیکنان هم شرایط به همین شکل بوده و آن ها هم می توانستند تیم را ترک نمایند چرا که تا به امروز فقط 10 درصد از مطالبات خود را دریافت نموده اند. بعلاوه آن ها اعتقاد دارند میلیچ حتی بعد از بازی با سایپا هم که با شکست استقلال همراه شد، در فضای مجازی فعالیت زیادی داشت و به نوعی دغدغه تیم را نداشت و از شکست تیمی که مدعی است به آن تعصب دارد ناراحت نشده است. این موضوعی است که بعضی بازیکنان استقلال را ناراحت نموده و آن ها راضی نیستند این بازیکن با گرفتن امتیاز از باشگاه به ایران برشود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1636

به "بازگشت فرشید باقری به تمرینات استقلال، شانس کم دیاباته برای رسیدن به بازی با نساجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت فرشید باقری به تمرینات استقلال، شانس کم دیاباته برای رسیدن به بازی با نساجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید