همه چیز درباره ویزای روسیه آپدیت2020

به گزارش شهر وبلاگ، روسیه به دلایل مختلف مالی، اجتماعی، بازار کار و تحصیل به عنوان یکی از کشور های مناسب برای مهاجرت انتخاب می گردد. هر ساله اعداد افراد بسیار زیادی به این کشور از روش های مختلف مهاجرت می نمایند که در این بخش از بلاگ خبرنگاران قصد داریم به معرفی و آنالیز روش های اخذ اقامت و مهاجرت به روسیه بیشتر بدانیم. همچنین در سال 2020، شرایط اخذ ویزا در این کشور کمی نسبت به سال های گذشته تغییر نموده است که در ادامه مورد آنالیز و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

همه چیز درباره ویزای روسیه آپدیت2020

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

اگر می خواهید با همه چیز درباره ویزای روسیه آپدیت 2020 آشنا شوید این قسمت از بلاگ خبرنگاران را به هیچ عنوان از دست ندهید! ما در این مقاله در ابتدا به معرفی روش های اقامتی و دریافت ویزای روسیه خواهیم پرداخت و سپس به معرفی تغییراتی که در سال 2020 اجرا شده است، اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار می دهیم.

همه چیز درباره ویزای روسیه آپدیت 2020

کشور روسیه از نظر میزان مساحت به عنوان یکی از بزرگترین و پهناور ترین کشور های جهان خطاب می شود و مساحت آن به بیش از 17 میلیون کیلومتر مربع می رسد. یکی از مهم ترین مواردی که می تواند باعث جذب مهاجر به این کشور شود، هزینه های بسیار مناسب و ایده آل زندگی در روسیه است.

به همین دلیل افراد بسیار زیادی از اقسام نقاط مختلف کشور به روسیه مهاجرت می نمایند تا بتوانند زندگی راحت تر و ایده آل تری را تجربه نمایند. با این حال روش های بسیار زیادی برای اخذ ویزای روسیه وجود دارد که در ادامه این مقاله (همه چیز درباره ویزای روسیه آپدیت 2020) به معرفی و آنالیز آن ها خواهیم پرداخت.

1-کسب اقامت روسیه به وسیله ویزای کاری

یکی از روش های مهاجرتی به روسیه، درخواست ویزا به وسیله کار می باشد. در این روش که عموما در سال 2020 کمی حساسیت های آن افزایش یافته است فرد باید از یک کارفرمای روسی در کشور روسیه پیشنهاد کاری داشته باشد. البته این پیشنهاد باید به گونه ای باشد که کارفرما در روسیه و در زمینه تخصصی خود، نیروی کار ماهری را پیدا ننموده باشد.

2-کسب اقامت و دریافت ویزای روسیه به وسیله تحصیل

از روش های پرکاربرد و زود بازده ای که مهاجران روسی می توانند از آن برای دریافت ویزای اقامتی خود استفاده نمایند، روش تحصیلی است. در روسیه دانشگاه های معتبر و منحصر به فردی وجود دارد که عموما شرایط تحصیلی مناسبی را برای دانشجویان رقم می زند.

عموما شما می توانید در دانشگاه های روسیه به دو زبان انگلیسی و روسی تحصیل کنید، از دیگر مواردی که باید به آن توجه داشته باشید، شهریه های دانشگاه است که هر دانشجو به صورت سالانه مبلغی در حدود 3 الی 7 هزار یورو به دانشگاه پرداخت می نماید. البته این رقم می تواند متناسب با نوع و رشته تحصیلی متفاوت باشد.

البته یکی از شرایطی که توسط دولت برای دانشجویان مهاجر مشخص شده است، این است که قبل از ورود به دانشگاه های روسیه باید آن ها در دوره هایی به نام پادفکت یا آمادگی دانشگاه شرکت نمایند که شرکت در این دوره ها برای دانشگاه های خصوصی الزامی نیست.

اگر شما در حال حاضر دانشجوی یکی از دانشگاه های روسیه هستید به هیچ عنوان نگران و ناراحت نباشید چراکه به شما نیز ویزای اقامتی روسیه ارائه داده خواهد شد اما به شرطی که پس از فارغ التحصیلی در مدت زمانی که دولت روسیه برای شما در نظر گرفته است به دنبال پیدا کردن کار باشید.

تنها در این صورت است که می توانید اقامت موقت خود را به اقامت دائم تبدیل کنید، دانشجو می تواند پس از یکسال کار و فعالیت های اقتصادی در کشور زیبای روسیه اقامت دائم دریافت کند. البته این تنها انتها کار نیست، بلکه پس از 5 سال تازه شرایط مناسب برای دریافت پاسپورت و همچنین تابعیت روسیه برای شما فراهم خواهد شد.

3-کسب اقامت و دریافت ویزای روسیه به وسیله سرمایه گذاری

از دیگر روش های عمومی ای که در سال 2020 دچار تغیرات شده است، روش سرمایه گذاری است. در این روش فرد می تواند از طروق مختلف همانند خرید ملک، ثبت شرکت و… ویزای روسیه را به دست آورد. از تغییرات بسیار مهمی که می توان درباره ویزای روسیه آپدیت 2020 صحبت نمود، منع دریافت اقامت به وسیله خرید ملک است.

در گذشته فرد می توانست به وسیله خرید ملک اقامت روسیه را دریافت کند اما این موضوع به صورت کامل در کنار روش تمکن اقتصادی از روسیه خط خورده است و در حال حاضر نمی توان از دو روش خرید ملک و تمکن اقتصادی، اقامت روسیه را دریافت نمود.

4- کسب اقامت و دریافت ویزای روسیه به وسیله تولد فرزند

تولد فرزند همیشه موضوع بسیار مهم و داغی است که بیشتر از این طریق می توان ویزای اقامتی آن ها را دریافت نمود. عموما بعضی از کشور های روز جهان قوانین و مقررات خاصی را برای این موضوع وضع نموده اند اما هنگامی که کودکی در روسیه متولد شود، در صورتی که یکی از والدین او تبعه روسیه باشد، کودک او نیز تابعیت روسیه را دریافت خواهد نمود. اما توجه داشته باشید طبق قوانینی که در روسیه وجود دارد، تولد فرزند در این کشور نمی تواند باعث اخذ اقامت برای والدین او شود.

5- کسب اقامت و دریافت ویزای روسیه به وسیله تولد ازدواج

ازدواج با افرادی که تابعیت کشور مقصد را دارند، یکی از روش های مهاجرتی مناسبی است که عموما مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما قصد دارید به واسطه ازدواج، اقامت و تابعیت روسیه را دریافت کنید دولت برای شما شرایط و ویژگی هایی را وضع نموده است که در صورت رعایت آن ها می توانید عملا اقامت و همچنین تابعیت روسیه را کسب کنید.

شما باید اثبات کنید که مجرد هستید! در صورتی که قبلا ازدواج نموده اید باید مدارکی دال بر اثبات طلاق و یا فوت همسر را به دولت روسیه ارائه دهید تا آن ها پس از آنالیز کامل مدارک شما تایید نمایند که در حال حاضر مجرد هستید.

از سوی دیگر ازدواج شما به هیچ عنوان نباید صوری باشد و زوج مربوطه باید به مدت 3 سال با یکدیگر زندگی نمایند تا پس از آن تابعیت روسیه برای شخص مهاجر صادر شود.

پاسپورت روسیه و همه چیز درباره آن

پس از ان که با روش های مهاجرت به روسیه آشنا شدید، حال نوبت به آن رسیده است تا در مورد میزان اعتبار و اهمیت پاسپورت روسیه کمی صحبت کنیم. طبق آخرین اطلاعات و رتبه بندی هایی که از پاسپورت ترکیه ارائه شده است می توان به صندلی 23 آن اشاره کرد، شما با اخذ پاسپورت روسیه عموما می توانید به 74 کشور جهان بدون ویزا سفر کنید.

آنالیز بعضی از سوالات مهم و کلیدی درباره ویزای روسیه آپدیت 2020

ما در ادامه به معرفی و آنالیز چند سوال مهم در حوزه اخذ ویزای روسیه در سال 2020 نگاهی خواهیم انداخت تا بتوان اطلاعات کامل تری در این حوزه کسب نمود. با این حال اگر از علاقه مندان به دریافت ویزای روسیه هستید، با ما در ادامه این بخش همراه باشید.

آیا تحصیل در روسیه منجر به اخذ پاسپورت این کشور می شود؟

همان طور که اشاره کردیم، پس از تحصیل شرایط اخذ پاسپورت روسیه برای دانشجویان مهاجر وجود ندارد، بلکه آن ها می توانند پس از فارغ التحصیلی در روسیه به دنبال کار باشند و از این طریق عموما ویزای تحصیلی خود را به کاری تبدیل کنید و پس از فرایند های اخذ پاسپورت را انجام دهید.

علاوه بر روش های فوق، روش های دیگری برای مهاجرت به روسیه و دریافت ویزا وجود دارد؟

ما در موارد فوق به معرفی بهترین و قانونی ترین روش های مهاجرتی به روسیه اشاره کردیم. در حال حاضر بهترین روش ها برای دریافت ویزای روسیه به وسیله روش های تحصیلی، کار، سرمایه گذاری، تولد فرزند و ازدواج است و سایر راه های پیشنهادی می تواند غیر قانونی و خطرناک باشد.

آیا با خرید ملک در روسیه می توان اقامت این کشور را کسب نمود؟

یکی از مهم ترین نکاتی که درباره ویزای روسیه آپدیت 2020 باید بدانید این است که دیگر امکان خرید ملک و سپس کسب اقامت از این طریق توسط کشور روسیه بنا به دلایل خاص برداشته شده است. از این رو شما می توانید در روسیه برای خود ملکی را خریداری کنید اما با این حال به هیچ عنوان نمی توانید از این طریق، اقامت روسیه را کسب کنید.

آیا می توان به زبان انگلیسی در روسیه تحصیل نمود؟

در روسیه دو نوع دانشگاه به نام های خصوصی و دولتی وجود دارد که عموما در دانشگاه های دولتی زبان اصلی تدریس، روسی است و افراد مهاجری که به زبان روسی مسلط نباشند می توانند در این دانشگاه تحصیل نمایند. با این حال اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید می توانید یکی از بهترین دانشگاه های خصوصی در این کشور را انتخاب کنید و در آن مشغول به تحصیل شوید.

البته گفتنی است که هزینه شهریه در دانشگاه های خصوصی در مقایسه با دولتی کمی بالاتر و گران تر بوده اما سطح آموزشی و کیفیت در هر دو نسبتا رعایت شده است.

با پاسپورت روسی به چند کشور می توان بدون ویزا سفر نمود؟

شما پس از دریافت پاسپورت روسی خود می توانید بدون ویزا به 74 کشور برتر جهان سفر کنید.

روسیهویزا

منبع: الی گشت
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 828

به "همه چیز درباره ویزای روسیه آپدیت2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره ویزای روسیه آپدیت2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید