نگاهی به قابلیت های شگفت انگیز یک چراغ جادو ، تعاملی جالب با کاربران

به گزارش شهر وبلاگ، یکی از جلوه های نو فناوری که قرار است در نمایشگاه تجهیزات الکترونیک برلین عرضه شود، چراغ جادویی یک دستگاه هوشمند چند منظوره است که همزمان می تواند به عنوان چراغ و یک بلندگوی بلوتوثی عمل کند.

نگاهی به قابلیت های شگفت انگیز یک چراغ جادو ، تعاملی جالب با کاربران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نیواطلس، طی سال های اخیر موجی از پروژکتورهای هوشمند کمپانی ایکس جی می به بازار عرضه شده بودند که همواره کاربران را به دلیل کیفیت و قابلیت های عالی و قیمت مناسب شگفت زده کرده بودند. اکنون این شرکت با تازهترین پروژکتور خود با عنوان چراغ جادویی در نمایشگاه لوازم الکترونیک برلین (IFA) 2022 که ماه آینده برگزار می شود، حضور خواهد یافت.

چراغ جادویی یک پروژکتور استریم فول اچ دی (Full HD) دارای قالیت نصب در سقف، با یک سیستم صوتی داخلی که به عنوان یک چراغ (LED) بالای اتاق عمل می کند، است. پروژکتور هوشمند قابلیت کار به عنوان یک زنگ صوتی و تصویری را دارد و می تواند کاربران را در صبح از خواب بیدار کند. از جمله قابلیت های این چراغ تعاملی بودن آن است و به نظر می رسد، کاربران بتوانند ضمن کار با این دستگاه با یک دستیار دیجیتال نیز تعامل داشته باشند.

چراغ جادویی می تواند اتاق را با قدرتی معادل 176 لومیلد مهره های ال ای دی، روشن کند. این چراغ همچنین می تواند گزینه های کم نور هوشمند و دمای رنگ متفاوت را از طریق یک برنامه تلفن همراه ارائه دهد. این لامپ جادویی به گونه ای طراحی شده که نورش چشم را آزار ندهد، این چراغ دارای گواهینامه نور شفاف و درصد پایین نور آبی از یکی از معتبرترین کمپانی های تست دستگاه های الکترونیک موسوم به تی او وی راینلد است. فناوری ساخت این چراغ چادویی شامل یک پروژکتور دی ال پی (DLP)است که رو به دیوار یا صفحه نمایش نصب می شود، این پروژکتور حول یک موتور تازه نوری ساخته شده است که دارای تراشه 0.33 اینچی دی ام دی (DMD) است. واحد نمایش فول اچ دی (1.920x 1.080) می تواند تصاویر 120 اینچی قطری را از فاصله 1.86 متری نمایش دهد.

بیشتر بخوانید:

  • هشدار مهم! | موقعیت یاب دوربین گوشی خود را غیرفعال کنید

چراغ جادویی یک سیستم نمایشگر هوشمند مدیاتک دارد که روی تراشه نصب شده و دارای پردازنده چهار هسته ای و موتور اختصاصی هوش مصنوعی به همراه پشتیبانی از 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. صدای چراغ جادویی از طریق دو بلندگوی 8 واتی به علاوه یک ساب ووفر 12 واتی ارائه می شود. اگرچه در این چراغ ورودی یواس بی 2.0 وجود دارد، اما این دستگاه برای پخش برنامه های سرگرم کننده از طریق وای فای - اف آی 802. 11 ای سی و بلوتوث 5.1 نیز طراحی شده است، به این معنی که می تواند به عنوان یک بلندگوی بی سیم در زمانی که به عنوان چراغ یا پروژکتور عمل نمی کند، مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 8 شهریور 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1998

به "نگاهی به قابلیت های شگفت انگیز یک چراغ جادو ، تعاملی جالب با کاربران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به قابلیت های شگفت انگیز یک چراغ جادو ، تعاملی جالب با کاربران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید