این آینه با هوش مصنوعی فکر شما را می خواند

به گزارش شهر وبلاگ، مهر نوشت: یک شرکت آینه ای ساخته که با استفاده از هوش مصنوعی حالات روحی فرد را تشخیص می دهد و پیشنهاداتی ارائه می نماید تا سلامت ذهنی فرد را ارتقا دهد.

این آینه با هوش مصنوعی فکر شما را می خواند

باراکودا مانند دیگر برندهای تولیدکننده گجت های هوشمند خانگی مانند آی ربات مشهور است اما این شرکت فناوری سلامتی یکی از جالب ترین محصولات نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی 2024 میلادی را رونمایی نموده که آینه BMind Smart نام دارد. این آینه با هدف بهبود سلامت ذهنی فرد و شناسایی حالت روحی و مدیریت استرس با یاری هوش مصنوعی طراحی شده است.

گجت مذکور جایزه نوآوری CES2024 را نیز به دست آورده است.

  • سرعت اینترنت در کویت

آینه BMind با یاری هوش مصنوعی مولد و پردازش زبان طبیعی حالت روحی کاربرد را شناسایی و تمرین های مختلف مانند مدیتیشن یا خودتاییدی(self-affirmation)را پیشنهاد می نماید. به بیان ساده تر، این گجت هوشمند سعی می نماید با توجه به صدا، حالت ایستادن و دیگر عوامل قابل مشاهده، نیازهای کاربر را معین کند. هدف نهایی این ابزار یاری به ارتقای حالت روحی فرد با استفاده از تمرین های مختلف، نورها، اصوات و تصاویری است که همگی در آینه نمایش داده می شوند.

این آینه طوری طراحی شده تا در یک دستشویی استاندارد قابل نصب باشد. مهم تر آنکه گجت قادر است تمام فعالیت های گفته شده را بدون یک اپلیکیشن همراه انجام دهد. BMind به استثنای فناوری گرانقیمتش، طوری طراحی شده تا در یک دستشویی استاندارد جای بگیرد. این ابزار با توجه به حریم خصوصی ساخته شده و تمام داده های کاربران را به طور محلی ذخیره می نماید و علاوه بر آن اطلاعات فرد را بدون رضایت وی به اشتراک نمی گذارد.

توماس سروال مدیر ارشد اجرایی باراکودا در این باره می گوید: فناوری ما می تواند تغییرات نامحسوس در سلامتی را رصد کند و به این ترتیب پتانسیل بهبود کیفیت زندگی میلیون ها نفر را دارد. سلامت ذهنی افراد تاثیر زیادی روی سلامت جسمی آنها دارد.

قیمت پایه آینه هوشمند 500 دلار است و در سه ماهه آخر 2024 میلادی به بازار عرضه می گردد.

  • روکش یک و نیم میلیاردی صندلی برای بوگاتی 200 میلیارد تومانی / عکس

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 دی 1402 بروزرسانی: 19 دی 1402 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 2175

به "این آینه با هوش مصنوعی فکر شما را می خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این آینه با هوش مصنوعی فکر شما را می خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید