نوکیا 3210 به مناسبت تولد 25 سالگی خود به شکل تازه ای فراوری و وارد بازار می گردد، اما آیا هنوز بازی Snake را دارد؟

به گزارش شهر وبلاگ، نوکیا 3210 مسلماً یک نماد فرهنگی است، زمانی که آیفون هنوز یک خط خطی روی دفترچه یادداشت استیو جابز بود، یک تلفن همراه بود که بازار را اشباع نموده بود.

نوکیا 3210 به مناسبت تولد 25 سالگی خود به شکل تازه ای فراوری و وارد بازار می گردد، اما آیا هنوز بازی Snake را دارد؟

نوکیا 3210 یکی از پرفروش ترین گوشی های تمام دوران بود است و برای بسیاری، اولین گوشی موبایل عمرشان بود.

اما اگر جوان تر از این حرف ها هستید و می خواهید تا حدودی دنیای گذشته را درک کنید، باید بگویم که 3210 بازگشته است و هنوز بازی Snake دارد!

در واکنش به افزایش تقاضا برای طراحی های یکپارچه و هماهنگ با سیستم عامل و دستگاه های ساده تر به عنوان بخشی از سم زدایی دیجیتال جهانی، موبایل های کلاسیک از جمله موبایل های (HMD) که امتیاز ساخت گوشی با نام نوکیا را دارد، مورد توجه هستند.

3210 مدرن یک دوربین دو مگاپیکسلی دارد، از 4G پشتیبانی می نماید و همچنان شامل بازی کلاسیک و محبوب Snake خواهد بود.

نوکیا 3210 با تمرکز اصلی خود بر سادگی، به مصرف نمایندگان این فرصت را می دهد تا از فشارها و چالش های دنیای دیجیتال جدا شوند و در نوستالژی قدیمی بمانند.

هفته آینده، هفته آگاهی از سلامت روان (13 تا 19 اردیبهشت) است، که در آن تمرکز زیادی به تأثیر منفی فناوری مدرن بر سلامت روان ما می گردد. بسیاری از مردم سعی می نمایند سم زدایی دیجیتال موقت یا دائمی را امتحان نمایند. این موضوع می تواند شامل حذف یا توقف استفاده از صفحات شبکه های اجتماعی، استفاده نکردن از تلفن خود در عصرها یا شاید حذف گوشی هوشمند خود باشد. از طرف دیگر، می توانید وسیله ای انتخاب کنید که فقط امکانات پایه داشته باشد.

نسل قبلی به مقدار کنونی آنلاین نبود. اما تماس های مفید و موثر کمی هم نداشت. امروزه غرق در نوتیفیکیشن ها یا اعلان ها شامل لایک ها و نظرات و اشتراکات هستیم، اما آیا آن توجه سابق را داریم؟

3210 نو در سه رنگ طلایی Y2K، مشکی و آبی عرضه می گردد. قیمت آن تقریبا 90 دلار است.

منبع: یک پزشک
انتشار: 22 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1403 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 2176

به "نوکیا 3210 به مناسبت تولد 25 سالگی خود به شکل تازه ای فراوری و وارد بازار می گردد، اما آیا هنوز بازی Snake را دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوکیا 3210 به مناسبت تولد 25 سالگی خود به شکل تازه ای فراوری و وارد بازار می گردد، اما آیا هنوز بازی Snake را دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید