گوشی باربی هم به بازار آمد، عکس

به گزارش شهر وبلاگ، پس از ماه ها پخش تیزر، بالاخره HMD گوشی تاشو با تم باربی خود را معرفی کرد. این گوشی کم وبیش شبیه به نوکیا 2660 فلیپ است، با این تفاوت که دارای چندین ترفند نرم افزاری و بعلاوه یک تغییر ظاهری بزرگ است.

گوشی باربی هم به بازار آمد، عکس

تینا مزدکی: گوشی نو HMD که با تم صورتی ساخته شده است؛ دارای یک باتری 1450 میلی آمپری قابل جابجایی صورتی، یک کابل USB-C صورتی، پارچه پولیش شده همرنگ و چند لوازم جانبی دیگر است. بعلاوه دو قاب قابل تعویض، یک بند تلفن مهره دار، جعبه های تلفن قابل اتصال و برچسب های باربی همراه با این گوشی در نظر گرفته شده است.

گوشی باربی HMD دارای صفحه نمایش اصلی 2.8 اینچی و صفحه نمایش پوششی 1.77 اینچی است. این دستگاه مجهز به چیپست Unisoc T107 با رم 64 مگابایتی و حافظه داخلی 128 مگابایتی است که به وسیله اسلات کارت microSD تا 32 گیگابایت قابل ارتقا است. بعلاوه این گوشی دارای یک دوربین VGA (0.3 مگاپیکسل)، اتصال بلوتوث 5، جک هدفون و پورت USB-C برای شارژ و انتقال داده است.

بخش نرم افزار در بیشتر بازارها به وسیله سیستم عامل +S30 پوشش داده می گردد، البته نسخه ایالات متحده با KaiOS عرضه می گردد. HMD با آیکون های باربی سفارشی، والپیپرها و آهنگ های زنگ سفارشی سازی شده را توسعه داده است. در این تلفن نکات سلامت دیجیتال، برنامه مدیتیشن باربی و یادآوری مراقبت از خود هم در نظر گرفته شده است.

تلفن باربی HMD باقیمت 129 دلار، 129 یورو و 99 پوند است و امروز در بیشتر نقاط دنیا به فروش می رسد، البته نسخه ایالات متحده در ماه اکتبر عرضه می گردد.

منبع: gsmarena

58622

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 شهریور 1403 بروزرسانی: 7 شهریور 1403 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 2190

به "گوشی باربی هم به بازار آمد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی باربی هم به بازار آمد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید