بنچمارک گوشی Galaxy Z Flip 5G با مشخصات جدید در GeekBench دیده شد

به گزارش شهر وبلاگ، با توجه به اینکه هنوز هم دنیا با ویروس کرونا درگیر است و کشور های زیادی هنوز نتوانسته اند به طور کامل این بیماری را کنترل کنند، باید از شایعاتی که منبع درست ندارند دوری کرد. یکی از این اخبارهایی که به تازگی رنگ حقیقت به خود گرفته، حضور بنچمارک گوشی Galaxy Z Flip 5G در GeekBench است. با توجه به اینکه منابع سخت افزاری امسال به شدت کم شده است مشخص نیست که آیا سامسونگ واقعا قصد رونمایی از تلفن همراه سال پیش خود را با پردازنده بروز شده دارد یا خیر.

بنچمارک گوشی Galaxy Z Flip 5G با مشخصات جدید در GeekBench دیده شد

سال گذشته گلکسی زد فلیپ در کنار سری Galaxy Note 20 توسط سامسونگ رونمایی شد. این تلفن همراه اولین تلفن همراه تاشوی عمودی یا همان درب دار سامسونگ بود که بعد از سالیان طولانی معرفی شده بود. بهترین های سال گذشته بر روی این دستگاه دیده می شد اما یکی از مواردی که کاربران رو نگران کرده بود، نمایشگر این تلفن تاشو بود. حتی با وجود گفته های سامسونگ در رابطه با استفاده از شیشه در نمایشگر این تلفن همراه، JerryRigEverything با کالبد شکافی Galaxy Z Flip توانست یک لایه نازک گلس را در زیر لایه پلاستیکی تلفن پیدا کند که خب، فایده چندانی برای کاربر زمانی که سطح لمس پلاستیکی وجود داشته باشد ندارد.

به هرحال، گوشی Galaxy Z Flip با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.0 رونمایی شد. اما یکی از نقاط ضعفی که این دستگاه را نسبت به دیگر دستگاه های هم رده قیمتی خود ضعیف تر کرده و هنوز هم کرده است، استفاده از پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس است. درست است که این پردازنده هنوز هم یکی از قوی ترین پردازنده های موبایلی موجود است اما متاسفانه خبری از مودم 5G در این پردازنده نیست.

بنچمارک گوشی Galaxy Z Flip 5G نشان از حضور پردازنده اسنپدراگون 865 را می دهد

همین مورد باعث شده است تا درحال حاضر شاهد حضور نسخه جدیدی از تلفن Galaxy Z Flip 5G با پردازنده اسنپدراگون 865 در نرم افزار GeekBench باشیم. این دستگاه با شماره SM-F707B قبلا توسط سامسونگ به صورت رسمی گواهینامه دریافت کرده است. مقدار 8 گیگابایت رم هنوز هم مانند نسخه قبلی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. گوشی Galaxy Z Flip 5G در تست گیک بنچ توانسته امتیار 970 را برای عملکرد تک هسته ای و امتیار 3220 را برای بخش چند هسته ای برای خود کسب کند. این دستگاه به صورت پیشفرض با اندروید 10 وارد بازار خواهد شد و به احتمال زیاد شاهد حضور نسخه 2.5 رابط کاربری OneUI بر روی این دستگاه باشیم. بر اساس اطلاعات گواهینامه، این دستگاه با شارژر 15 واتی داخل جعبه عرضه خواهد شد که کمی برای یک تلفن همراه حتی پایین رده در سال 2020 کم می باشد.

منبع : سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 416

به "بنچمارک گوشی Galaxy Z Flip 5G با مشخصات جدید در GeekBench دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنچمارک گوشی Galaxy Z Flip 5G با مشخصات جدید در GeekBench دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید