نشت آمونیاک در کارخانه اروم تریلر ارومیه، 51 نفر را روانه بیمارستان کرد

به گزارش شهر وبلاگ، فرماندار ارومیه با اشاره به حادثه اتفاق افتاده برای کارگران شرکت اروم تریلر گفت: 52 نفر با گاز آمونیاک مسموم و به بیمارستان اعزام و تحت مداوا قرار گرفتند.

نشت آمونیاک در کارخانه اروم تریلر ارومیه، 51 نفر را روانه بیمارستان کرد

به گزارش مهر، غلامحسین عماری بعد از ظهر چهارشنبه در عیادت از مصدومان این حادثه در بیمارستان طالقانی ارومیه اظهار کرد: ساعت 11 امروز این حادثه رخ داد و طبق گزارشات اولیه نشت گاز آمونیاک از یک تریلی پارک شده در داخل این شرکت علت این حادثه بوده است.

وی ادامه داد: طبق گزارشات واصله یک کامیون به علت تعویض شیر تانکر دچار نشت گاز آمونیاک شده که این امر منجر به مسمومیت 52 نفر از کارگران این شرکت شد.

فرماندار ارومیه با بیان اینکه با حضور هشت آمبولانس اورژانس و یک اتوبوس آمبولانس افراد دچار مسمومیت فوراً به بیمارستان اعزام شدند، افزود: 31 نفر در بیمارستان طالقانی، 16 نفر در بیمارستان امام (ره) و پنج نفر نیز در قسمت اورژانس بیمارستان عارفیان ارومیه تحت مداوا قرار گرفتند.

وی با اشاره به مسمومیت پنج نفر از کادر درمان در این حادثه، گفت: این افراد در مرحله یاری رسانی به مصدومین، خود نیز دچار مسمومیت شدند.

عماری با تاکید بر اینکه حال عمومی تمامی افراد حادثه دیده مناسب اعلام شده است، اظهار کرد: بسیاری از حادثه دیدگان به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند و مابقی نیز پس از طی مراحل درمانی در قسمت اورژانس تا ساعاتی دیگر مرخص می شوند.

وی یادآور شد: استنشاق گاز آمونیاک بسیار خطرناک است ولی خوشبختانه به علت فاصله زیاد محل نشت گاز و کانکس کارگران، این افراد دچار مسمومیت خفیف شدند.

منبع: فرارو
انتشار: 28 مهر 1401 بروزرسانی: 28 مهر 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 2025

به "نشت آمونیاک در کارخانه اروم تریلر ارومیه، 51 نفر را روانه بیمارستان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشت آمونیاک در کارخانه اروم تریلر ارومیه، 51 نفر را روانه بیمارستان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید