نسخه جدید بدافزار میرای از راه رسید

به گزارش شهر وبلاگ، کارشناسان امنیتی از شناسایی نسخه جدیدی از بدافزار بوت نت میرای خبر داده اند که حافظه های رایانه ای متشکل به شبکه های اینترنتی را هدف قرار می دهد.

نسخه جدید بدافزار میرای از راه رسید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از زددی نت، نسخه جدید بدافزار میرای از یک آسیب پذیری قدیمی و شناخته شده در حافظه های متصل به شبکه های رایانه ای برای راه اندازی یک بوت نت برای حمله به سیستم های گوناگون سوءاستفاده می نماید.

بدافزار جدید که به موکاشی نیز مشهور شده به خصوص به حافظه های تولیدی شرکت Zyxel حمله می نماید، کنترل آنها را در دست می گیرد و این حافظه ها را به شبکه ای متشکل از وسایل مختلف هک شده اضافه می نماید تا بعدا از آنها برای اجرای حملات موسوم به دی او اس سوءاستفاده گردد.

بدافزار یادشده پرت های تی سی پی را برای یافتن اهداف احتمالی خود اسکن می نماید و این کار را از مارس امسال میلادی تا به امروز انجام داده است. هنوز در خصوص خسارات تازه این بدافزار گزارشی در دست نیست.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 86

به "نسخه جدید بدافزار میرای از راه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه جدید بدافزار میرای از راه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید