مرسدس بنز AVTR در نمایشگاه خودرو مونیخ؛ خودرویی که فکر شما را می خواند

به گزارش شهر وبلاگ، اگر از مرور مداوم منو در صفحه نمایشگر لمسی خودرو خود خسته شده اید، مرسدس بنز برای حل این مشکل یک راهکار ویژه دارد. مرسدس بنز AVTR محصول آینده نگرانه ای است که به نمایشگاه خودرو مونیخ آمده است. این خودرو قابلیت خواندن فکر راننده را دارد.

مرسدس بنز AVTR در نمایشگاه خودرو مونیخ؛ خودرویی که فکر شما را می خواند

خبرنگاران - مهدی درفشی: مرسدس بنز AVTR محصول آینده نگرانه ای است که به نمایشگاه خودرو مونیخ آمده است.

این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه CES 2020 به نمایش درآمده است. این خودرو قابلیت های بسیاری دارد؛ طبق گفته های مرسدس بنز، این خودرو فکر سرنشینان خود را می خواند. ارتباط بین خودرو و سرنشینان از طریق یک دستگاه ارتباط مغز با رایانه BCI که با الکترودهای پوشیدنی به پشت سر کاربر متصل می گردد، امکان پذیر است. روی داشبورد دیجیتالی خودرو، نقاط نوری متعددی تعبیه شده است. این نقاط مکمل دستگاه ارتباط مغز با رایانه هستند.

پس از یک کالیبراسیون کوتاه، دستگاه فعالیت مغز را ثبت و مقدار گیری خواهد نمود. بنابراین هنگامی که کاربر روی یک نور خاص روی داشبورد تمرکز می نماید، دستگاه توانایی تشخیص و انجام کار را خواهد داشت. بازدیدنمایندگان نمایشگاه خودرو مونیخ می توانند با مراجعه به غرفه مرسدس بنز، این فناوری را آزمایش نمایند.

مرسدس بنز AVTR یک خودروی پیشرفته و آینده نگرانه است. این خودرو فرمان ندارد. در پشت این خودرو فلپ های بایونیک تعبیه شده است.

چرخ های این خودرو هم شعاع گردش مناسب برای حرکت به جهات مختلف را دارند. این ویژگی های ظاهری در کنار فناوری های موجود، مرسدس بنز AVTR را تبدیل به یک خودرو مجذوب کننده نموده است.

به طور رسمی، امروز دوشنبه 15 شهریور ماه 1400 / 6 سپتامبر 2021، نمایشگاه خودرو مونیخ افتتاح شد. این نمایشگاه تا 21 شهریور ماه / 12 سپتامبر، میزبان علاقه مندان خواهد بود.

رنو مگان برقی در نمایشگاه مونیخ رونمایی شد/ فرانسوی بازیافتی در راه بازار!
منبع: بیت ران
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1657

به "مرسدس بنز AVTR در نمایشگاه خودرو مونیخ؛ خودرویی که فکر شما را می خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرسدس بنز AVTR در نمایشگاه خودرو مونیخ؛ خودرویی که فکر شما را می خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید