موافقت دیوان عالی آمریکا با ادامه ساخت دیوار مرزی

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، دیوان عالی آمریکا با پنج رای موافق در برابر چهار رای مخالف با ادامه ساخت دیوار در مرز ایالات متحده و مکزیک موافقت کرد.

موافقت دیوان عالی آمریکا با ادامه ساخت دیوار مرزی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

این دادگاه با خواسته اتحادیه آزادی های مدنی در آمریکا و گروه های محیط زیستی درباره توقف فوری ساخت این دیوار مخالفت نموده و اعلام داشت که ساخت دیوار مرزی می تواند ادامه پیدا کند.

مخالفان ساخت این دیوار می گویند ترامپ عملیات ساخت دیوار مرزی را بدون وقفه و با سرعت به پیش می برد و صدها کیلومتر از این دیوار را به رغم زیرسوال بودن قانونی بودن منابع اقتصادی این تصمیم پیش برده است.

به تازگی دادگاه استیناف فدرال در کالیفرنیا اقدام ترامپ در درخواست از کنگره برای اختصاص بودجه فدرال برای ساخت این دیوار را غیرقانونی دانسته بود.

ساخت دیوار در مرز آمریکا با مکزیک یکی از اقدامات مورد نظر ترامپ برای کاهش ورود مهاجرین از مکزیک به ایالات متحده است که با واکنش های منفی زیادی روبرو شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 565

به "موافقت دیوان عالی آمریکا با ادامه ساخت دیوار مرزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت دیوان عالی آمریکا با ادامه ساخت دیوار مرزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید