منشا: آرامش گل گهر هدیه ای بزرگ برای بازیکنانش است، موفقیت تیم از گل زدن من مهمتر است

به گزارش شهر وبلاگ، مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: من دنبال موفقیت های فردی نیستم و نتیجه دریافت تیم از هر چیزی برایم مهمتر است.

منشا: آرامش گل گهر هدیه ای بزرگ برای بازیکنانش است، موفقیت تیم از گل زدن من مهمتر است

گادوین منشا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص عملکردش در 7 بازی گذشته و اینکه با 9 گل زده در صدر جدول برترین گلزنان لیگ برتر واقع شده است، گفت: از اینکه برای تیمم گل زدم خوشحالم اما نباید فراموش کرد که فوتبال یک بازی تیمی است و اگر تا الان 9 گل زده ام این نتیجه تلاش بازیکنان است. در ضمنً ما کادر فنی فوق العاده ای داریم که خیلی خوب تیم را هدایت می کنند و تجربیات امیر قلعه نویی و همکارانش یک فاکتور مهم برای گل گهر است.

منشا در پاسخ به این پرسش که چقدر احتمال می دهد در فصل جاری با ادامه این فرایند یک رکورد جالب توجه از خودش بر جای بگذارد؟ عنوان کرد: من به آینده فکر نمی کنم، چون چیزی قابل پیش بینی نیست، از طرفی خودخواه هم نیستم که فقط به موفقیت های فردی فکر کنم. مطمئنا موفقیت گل گهر از گل زدن من مهمتر است. وقتی تیم ما برنده می شود واقعا چقدر مهم است که چه کسی گل زده باشد؟ ما واقعا یک تیم خوب هستیم و فضای جذابی هم در تیم وجود دارد، مسئله مهم آرامشی است که در باشگاه گل گهر وجود دارد و این یک هدیه بزرگ برای من و دیگر بازیکنان است.

مهاجم گل گهر در خصوص اینکه آیا آنها می توانند در این فصل با وجود مدعیانی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور، فولاد و .... به قهرمانی یا کسب سهمیه فکر کنند، تاکید کرد: الان فقط 7 بازی انجام داده ایم و تا خاتمه فصل خیلی زمان باقی مانده است. شما از قلم نیاندازید که گل گهر دومین فصل حضورش در لیگ برتر را سپری می کند و دوست نداریم توقعات از تیم بالا باشد. ما بازی به بازی جلو می رویم و هدف مان کسب بهترین نتایج است. اینکه در خاتمه فصل چه اتفاقاتی رخ خواهد داد، هنوز معین نیست.

منشا در ارتباط با دیدار برابر ذوب آهن و اینکه آیا گل گهر می تواند صدرنشینی اش در لیگ برتر را تداوم ببخشد، شرح داد: ما در اصفهان بازی آسانی در پیش نداریم اما هدفی جز برد نخواهیم داشت، البته نگاه خاصی هم به جدول نداریم چون الان فقط مهم این است که خوب امتیاز بگیریم و شخصیت تیمی خودمان را بالا ببریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 971

به "منشا: آرامش گل گهر هدیه ای بزرگ برای بازیکنانش است، موفقیت تیم از گل زدن من مهمتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منشا: آرامش گل گهر هدیه ای بزرگ برای بازیکنانش است، موفقیت تیم از گل زدن من مهمتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید