ملی پوش واترپلو: باید برای انجام تمرینات تصمیم جدی گرفته شود، امیدوارم باشگاه ها پولمان را بدهند

به گزارش شهر وبلاگ، امیرحسین رهبر گفت: تیم ملی واترپلوی ایران شانس کسب سهمیه المپیک و مدال آسیا را دارد اما تمرینات روی هواست.

ملی پوش واترپلو: باید برای انجام تمرینات تصمیم جدی گرفته شود، امیدوارم باشگاه ها پولمان را بدهند

ملی پوش واترپلو در گفت و گو با خبرنگاران در مورد شرایط تمرینی خود اظهار کرد: با تیم ملی برای مسابقات انتخابی المپیک آماده می شدیم که متاسفانه کرونا همه چیز را بهم ریخت. در حال حاضر به صورت انفرادی در استخر روباز تمرین و بدنسازی می کنیم. فعلا هیچ خبری هم از تمرینات تیمی نیست، چون واترپلو پربرخورد است و اجازه فعالیت به ما داده نشده است.

رهبر اضافه کرد: تا جایی که من می دانم مسابقات قهرمانی آسیا قرار است در اواخر سال 2020 برگزار شود. هنوز که چیزی مشخص نیست ولی اگر مسابقات برگزار شود ما یکی از شانس های کسب مدال هستیم. همه چیز به کرونا و تشکیل اردوهای تیم ملی بستگی دارد. البته در حال حاضر سایر تیم ها هم نتوانستند تمرین تیمی داشته باشند و اکثرا انفرادی تمرین می کنند.

وی در ادامه گفت: تیم ملی واترپلوی ایران شانس کسب سهمیه مدال قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک را دارد. باید از فدراسیون تشکر کرد که در حال حاضر استخر منظریه را در اختیار ما قرار داده تا انفرادی تمرین کنیم. از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم توقع حمایت می رود اما در این شرایط نگاهی به ما نکرده و در این شرایط هیچ برنامه ای برای ما تدارک ندیدند. می توانستند همانند فوتبالیست ها برای واترپلوئیست ها هم تمرینات را بگذارند و هر هفته یا دو هفته یکبار تست کرونا بگیرند.

ملی پوش واترپلو در ادامه گفت: متاسفانه تمرینات ما روی هواست، 5 ماهی هست که تمرین نکرده ایم. در واترپلو تمرین انفرادی و بیرون از آب کافی نیست. در این شرایط باید برای ما تصمیم جدی بگیرند که حداقل ملی پوشان در استخر تمرین کنند و هر هفته یا دو هفته یکبار از ما تست کرونا گرفته شود. کاری که برای سایر تیم ها می شود، در قرنطینه تمرین می کنند و مدام تست کووید 19 می دهند. کمیته ملی المپیک می تواند برای رشته های تیمی همانند واترپلو هم که شانس کسب سهمیه المپیک و کسب مدال قهرمانی آسیا را دارد تدابیری را در نظر بگیرند.

عضو تیم واترپلو دانشگاه آزاد گفت: در این دوره از لیگ در تیم دانشگاه آزاد بازی کردم. لیگ به خاطر شیوع کرونا نیمه تمام ماند که بالاخره خاتمه آن و تیم های برتر اعلام شد. با این وجود اما دانشگاه آزاد هنوز همه قراردادهای ما را نداده است. تنها 56 درصد قرارداد را پرداخت کرده است، البته قرار بود قبل از خاتمه لیگ60 درصدش پرداخت شود که 4 درصد به خاطر مالیات کم شد.

وی اضافه کرد: حال که خاتمه لیگ اعلام شده نمی دانیم که مسئولان باشگاه قرار است چه تصمیمی بگیرند و مابقی آن را چه زمانی پرداخت کنند. به هر حال لیگ تمام شده و طبیعتا باید مابقی مبلغ قراردادها پرداخت شود. در سایر رشته ها تسویه حساب ها اجرا شده و باید در واترپلو نیز باشگاه ها با بازیکنان تسویه حساب کنند. قرار است دانشگاه آزاد جلسه ای برای این موضوع داشته باشد و تصمیم گیری کند. امیدوارم باشگاه ها پول بازیکنان را زودتر بدهند.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 589

به "ملی پوش واترپلو: باید برای انجام تمرینات تصمیم جدی گرفته شود، امیدوارم باشگاه ها پولمان را بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش واترپلو: باید برای انجام تمرینات تصمیم جدی گرفته شود، امیدوارم باشگاه ها پولمان را بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید