مقاومت اقتصاد ایران در برابر سقوط قیمت نفت در پرس تی وی بررسی می شود

به گزارش شهر وبلاگ، برنامه این هفته ایران امروز شبکه پرس تی وی به نقد و بررسی مقاومت نسبی اقتصاد ایران در مقابل کاهش بی سابقه و تاریخی قیمت نفت می پردازد.

مقاومت اقتصاد ایران در برابر سقوط قیمت نفت در پرس تی وی بررسی می شود

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، برنامه این هفته ایران امروز (Iran Today) در شبکه پرس تی وی به نقد و بررسی مقاومت نسبی اقتصاد ایران در مقابل کاهش بی سابقه و تاریخی قیمت نفت به دلیل کاهش تقاضا و مقایسه تاثیرپذیری اقتصاد ایران با اقتصاد های بزرگ نفتی می پردازد.

این برنامه به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی ضمن مروری بر آمار مبتلایان و تلفات ویروس کرونا در دنیا و خسارت های مادی این بیماری از جمله رکود شدید اقتصادی و نزدیک شدن بسیاری از کارخانجات و شرکت ها به مرز ورشکستگی، کاهش تقاضا برای نفت در پی این ورشکستگی ها و در نتیجه افت شدید قیمت آن در دنیا را مورد بحث و تبادل نظر قرار می دهد.

در این برنامه با اشاره به آسیب شدید کشور های صادرکننده نفت در شرایط کاهش تقاضا برای نفت، تلاش و اقدامات ایران برای کاهش وابستگی به نفت و توسعه صادرات غیرنفتی طی سال های اخیر، تاثیرات واقعی کاهش دنیای قیمت نفت بر اقتصاد ایران، میزان آسیب ایران از این مساله در مقایسه با کشور های حوزه خلیج فارس و شرایط صادرات روزانه نفتی ایران و میزان ارزآوری آن مورد بحث و مصاحبه قرار خواهد گرفت.

ایران امروز با اجرای لیلا فرامرزی ساعت 1 بامداد چهارشنبه 14 خرداد از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات 6، 13 و 18 و پنجشنبه در 2 نوبت در ساعات 8 و 21 و جمعه ساعت 17 روی آنتن خواهد رفت.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 358

به "مقاومت اقتصاد ایران در برابر سقوط قیمت نفت در پرس تی وی بررسی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاومت اقتصاد ایران در برابر سقوط قیمت نفت در پرس تی وی بررسی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید