معرفی اتاق خواب های فوق لوکس و شیک در سال 2015 ، عکس

به گزارش شهر وبلاگ، اگر شما هم مانند من و بسیاری از افراد دیگر جزء آن یک درصد از افراد متمول و فوق ثروتمند حساب نمی شوید، حداقل هر چند به مقدار کم علاقه دارید بدانید آن افراد چگونه زندگی می نمایند و جذاب تر اینکه در چه اتاق خواب هایی استراحت می نمایند. اتاق خواب های فوق لوکس و شیک که حتی فکر کردن به آنها هم لذت بخش است. نمونه اتاق های لوکسی که در این مطلب به معرفی آنها می پردازیم در نهایت افراط تزئیین شده اند، از تخت خواب های فاخر گرفته تا لوستر های بزرگ و باشکوه همگی گوشه هایی از دنیای افراد ثروتمند را نشان می دهند که تا حد زیادی برای ما دور از دسترس هستند.

معرفی اتاق خواب های فوق لوکس و شیک در سال 2015 ، عکس

اولین اتاق خوابی که به معرفی آن می پردازیم توسط شخصی بنام Mauritz Snyman طراحی شده است. در این اتاق خواب از رنگ های نرم و لطیف خاکستری و نقره ای استفاده شده تا حس زندگی تجملی و درخشان را به تصویر بکشند. از لوستر فوق مدرنی که درست در مقابل تخت خواب قرار گرفته تا موکت فرش به رنگ نقره ای و فوق نرمی که فقط منتظر قرار دادن پاهایتان بروی آنها هستند همه و همه باعث بوجود آمدن حسی یگانه در فرد می گردد که نظیر آنرا نمی توان در جای دیگر پیدا کرد. بیدار شدن در این اتاق خواب مانند بیدار شدن در وسط یک ابر طوفانی اما گرم و نرم است.

در دنیای امروزی که داشتن پول زیاد مانند یک بلیط یک طرفه به تمامی خوشبختی هایی است که می توانید تصورش را کنید، آوردن رنگ های شاد و جذاب به دکوراسیون اتاق خواب نمی تواند مانعی برایتان در این راه محسوب گردد. این اتاق خواب روشن که بمانند یک روز آفتابی می ماند، مقدار زیادی از آن رنگ ها و نورهای شاد و جذاب را در خود دارد.

درخت گرافیکی بزرگی که در این اتاق خواب قرار داده شده به راحتی توانسته است به نقطه کانونی دکوراسیون اتاق خواب تبدیل گردد. رنگ قهوه ای شکلاتی روتختی و دیوارها خنثی محسوب می شوند اما همچنان غنی هستند که باعث ایجاد اتاق خوابی از رویاهای سیندرلا می شوند.

منبع: اتاق
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 750

به "معرفی اتاق خواب های فوق لوکس و شیک در سال 2015 ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اتاق خواب های فوق لوکس و شیک در سال 2015 ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید