مسابقات ژیمناستیک قهرمانی آسیا به تعویق افتاد

به گزارش شهر وبلاگ، مسابقات ژیمناستیک قهرمانی آسیا که قرار بود در ژاپن برگزار گردد به تعویق افتاد.

مسابقات ژیمناستیک قهرمانی آسیا به تعویق افتاد

به گزارش ایسنا، رقابت های ژیمناستیک قهرمانی آسیا که قرار بود از نهم اردیبهشت در توکیو ژاپن شروع گردد به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. این رقابت ها یکی از مراحل گزینشی المپیک محسوب می گردد.

فدراسیون ژیمناستیک ایران با اعلام این خبر اضافه کرد که کنفدراسیون ژیمناستیک آسیا و انجمن ژیمناستیک ژاپن به طور مکتوب به فدراسیون ایران، تعویق این مسابقات را اعلام کردند.

در ایمیل های کنفدراسیون ژیمناستیک آسیا و انجمن ژیمناستیک ژاپن آمده است که دولت ژاپن محدودیت هایی برای ورود به این کشور را اعلام نموده بود که تأثیر زیادی در شرکت تعدادی از کشورها در مسابقات قهرمانی آسیا داشت. این شرایط مورد رسیدگی نهاده شد تا ژیمناست های ایران و سایر کشورها بتوانند با آرامش در مسابقات شرکت کند. البته این تصمیم به منظور حفظ سلامت همه گرفته شده است. ضمن اینکه تعویق المپیک توکیو باعث شد زمان کافی برای برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا در آینده وجود داشته باشد.

همچنین فدراسیون ژیمناستیک ایران در اعلام نموده که چندین مکاتبه برای تعویق این رقابت ها انجام داده بود. هنوز زمان جدید رقابت های ژیمناستیک قهرمانی آسیا اعلام نشده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 136

به "مسابقات ژیمناستیک قهرمانی آسیا به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات ژیمناستیک قهرمانی آسیا به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید