مانی رحمانی: نوجوانان جایگاه کم اهمیتی در سینمای ایران دارند

به گزارش شهر وبلاگ، ایرنا/ بازیگر نوجوان مجموعه روزگار قریب که در 14 سال گذشته در 40 سریال و فیلم ایفای نقش کرده می گوید نوجوانان و جوانان در سینمای ایران جایگاه کم رنگی دارند.

مانی رحمانی: نوجوانان جایگاه کم اهمیتی در سینمای ایران دارند

مانی رحمانی که در سریال نو تلویزیونی محمود معظمی ایفای نقش می کند، گفت: با توجه به فیلم های ساخته شده جهانی، خیلی راحت به این نتیجه می رسیم که جایگاه جوانان و نوجوانان در سینمای ایران هرگز قابل قیاس با سطح جهانی آن نیست.

وی همچنین درباره الگوی خود در حرفه بازیگری گفت: همه اساتید سینما برای من الگو هستند ولی سبک بازی لئوناردو دیکاپریو و شهاب حسینی و نوید محمد زاده رو بسیار دوست دارم.

در پی ایفای نقش های متفاوتم

رحمانی برنامه خود برای بازیگری را ایفای نقش های متفاوت و دستیابی به معتبرترین جایزه های سینمایی نام کرد و البته این را هم گفت که نیم نگاهی به کارگردانی و ساخت فیلم در ژانر اکشن جنایی دارد.

این بازیگر جوان سینمای ایران گفت: در حدود 40 فیلم و سریال در مدت 14 سال بازی کرده و از آموختن در کنار همه کارگردانانی که افتخار همکاری با آنها را داشتم نهایت لذت رو برده ام.

رحمانی این را هم گفت که به سینما به چشم صنعت نگاه می کند اما نقش آفرینی را عاشقانه ایفا می کند.

وی در عین حال که پدربزرگ و پدر و مادرش را بسیار موثر و مشوق خود در ورود به حرفه بازیگری می خواند گفت: از طریق دادن تست در دفاتر سینمایی به صورت هنروری وارد این عرصه شده است.

هنروران در سینمای ایران مورد بی مهری قرار می گیرند

وی تاکید کرد: هنروران قطعا مظلوم ترین قشر سینمای ایران هستند و با توجه به اهمیت حضورشان در سینما و تلویزیون از نظر مادی معنوی بسیار مورد بی مهری قرار می گیرند.

رحمانی گفت: به امید روزی که نگاه مدیران و اساتید به سینمای کودک و نوجوان حرفه ای تر، پدرانه و دلسوزانه تر باشد، تا هم مخاطب خاص رضایت کامل داشته باشد و هم بازیگر کودک و نوجوان با ارامش خاطر بیشتری در جهت خود قدم بردارد.

منبع: همگردی
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1710

به "مانی رحمانی: نوجوانان جایگاه کم اهمیتی در سینمای ایران دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانی رحمانی: نوجوانان جایگاه کم اهمیتی در سینمای ایران دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید