فیلم ، ماجرای بسته و باز کردن خروجی تهران در عوارضی قم ، واکنش نیروی انتظامی

به گزارش شهر وبلاگ، عوارضی تهران - قم که از ساعات اولیه امروز برای خروج مسافران تهرانی بسته شده بود مجددا باز شد. ماموران نیروی انتطامی گیت کنترل عوارضی را ترک کردند و به نظر می رسد هیچ محدودیتی در این خروجی پر تردد تهران وجود ندارد.

فیلم ، ماجرای بسته و باز کردن خروجی تهران در عوارضی قم ، واکنش نیروی انتظامی

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، جانشین فرمانده انتظامی تهران عظیم گفت: برای آنکه برای مسافران فرودگاه امام خمینی(ره) مسئله ای ایجاد نگردد محل ایست و بازرسی خودروها از عوارضی به منطقه نعلبندان تغییر مکان داد.

سردار هداوند جانشین فرمانده نیروی انتظامی تهران عظیم درخصوص اینکه شنیده می گردد محور تهران قم بازگشایی شده و برخلاف مصوبه ستاد مقابله با کرونا دیگر جلوی خودروها در محدوده عوارضی تهران قم گرفته نمی گردد گفت: این موضوع صحت ندارد.

وی اضافه نمود: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا ما باید ورودی و خروجی های استان تهران را آنالیز و کنترل کنیم و این در حالی است که در اتوبان تهران قم پس از عوارضی خروجی فرودگاه امام وجود دارد.

هداوند گفت: ما از این رو محل بازرسی و توقف خودروها را به منطقه نعلبندان منتقل کردیم و یک راستا رفت و برگشت بسته شده است.

وی اضافه نمود: در جاده قدیم قم تهران هم با قرار دادن کانکس های پلیس راستا رفت و برگشت خودروها را آنالیز می کنیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تهران عظیم گفت: حوزه استحفاظی تهران عظیم گستردگی وسیعی دارد و حتی چندین کیلومتر بعد از آن منطقه هم جز تهران محسوب می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 104

به "فیلم ، ماجرای بسته و باز کردن خروجی تهران در عوارضی قم ، واکنش نیروی انتظامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، ماجرای بسته و باز کردن خروجی تهران در عوارضی قم ، واکنش نیروی انتظامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید