فروش یک میلیون نسخه ای کتاب افشاگرانه برادرزاده ترامپ در یک روز

به گزارش شهر وبلاگ، کتاب افشاگرانه و جنجالی بسیار زیاد و هرگز کافی نیست نوشته دکتر مری ترامپ، برادرزاده رئیس جمهوری آمریکا در نخستین روز انتشار حدود یک میلیون نسخه فروخت.

فروش یک میلیون نسخه ای کتاب افشاگرانه برادرزاده ترامپ در یک روز

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، بسیار زیاد و هرگز کافی نیست: چگونه خانواده من خطرناک ترین مرد جهان را خلق کرد که به دانلد ترامپ اشاره دارد، روز سه شنبه به بازار آمد و 950 هزار نسخه فروخت. این فروش شامل نسخه های کاغذی، نسخه های پیش فروش، نسخه های الکترونیکی و کتاب صوتی هم می گردد.

بنگاه نشر سایمن اند شوستر به عنوان ناشر بسیار زیاد و هرگز کافی نیست بیان کرد پس از آنکه کوشش های رابرت ترامپ (برادر رئیس جمهوری آمریکا) برای جلوگیری از انتشار کتاب به جایی نرسید، یک قاضی آمریکایی به نفع خانم ترامپ و ناشر کتاب او رای داد. به این ترتیب، چگونه خانواده من خطرناک ترین مرد جهان را خلق کرد توانست عنوان پرفروش ترین کتاب آمازون را هم با قدرت تمام از آن خود کند. این یک رکورد تازه برای سایمن اند شوستر بود که دفتر مرکزی آن در نیویورک است.

  • تصاویر | عکس های زیرخاکی از ترامپ با اعضای خانواده پدری

دکتر مری ترامپ در کتاب افشاگرانه واقعیت های عجیب و تکان دهنده از روابط میان اعضای خانواده ترامپ برملا نموده است. از جمله اینکه پدرش فرد ترامپ جونیر با بی توجهی پدربزرگ یعنی فرد ترامپ در دام مواد مخدر و الکل اسیر شد و کسی از برادران و خواهران به دادش نرسید. دانلد ترامپ هم با اینکه کوچک تر از فرد جونیر بود اما تمام دارایی ها و تجارت خانوادگی را به نام خود زد و حتی فرزندان برادر فقیدش را از ثروت صدها میلیون دلاری محروم کرد.

خانم ترامپ نویسنده، رانشناس و تاجر 55 ساله آمریکایی است و تا پیش از نوشتن کتاب چگونه خانواده من خطرناک ترین مرد جهان را خلق کرد چندان نامی از او در رسانه ها به میان نیامده بود. مری ترامپ در چند روز اخیر و با حکم دادگاه چند تبادل نظری جنجالی با رسانه ها داشته و مدعی شده است عمویش باید به دلیل نداشتن شایستگی و خطرناک بودن زودتر از مقام ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا کناره گیری کند یا کنار گذاشته گردد.

او روز پنجشنبه در تبادل نظر با واشنگتن پست آقای دانلد ترامپ آشکار یک نژادپرست معرفی کرد و اضافه نمود: شنیدن عبارت های نژادپرستانه و یهودستیزانه در خانواده ما بسیار عادی بود. من خودم بارها این واژه های یهودستیزانه را از زبان عمویم شنیده بودم و گمان نمی کنم کسی با دانستن این نکته امروز غافلگیر گردد. همه دیگر می دانند و می بینند که او چقدر نژادپرست است.

بعضی اعضای خانواده ترامپ در کوشش برای به دست آوردن دل رئیس جمهوری آمریکا کوشیدند علاوه بر جلوگیری از انتشار کتاب، مانع تبادل نظرهای مری ترامپ درباره کتاب هم بشوند اما دستور توقف موقت برادرزاده دانلد ترامپ از حرف زدن روز دوشنبه برداشته شد و شبکه ها و رسانه های مختلف مصاحبه هایشان را با نویسنده بسیار زیاد و هرگز کافی نیست منتشر کردند.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 519

به "فروش یک میلیون نسخه ای کتاب افشاگرانه برادرزاده ترامپ در یک روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش یک میلیون نسخه ای کتاب افشاگرانه برادرزاده ترامپ در یک روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید