طرز تهیه پفیلا خانگی پنیری، گوجه ای و سرکه ای حرفه ای

به گزارش شهر وبلاگ، پفیلا، ذرت بوداده یا پاپ کورن جزء خوردنی های سالم بوده و منبع طبیعی ترکیبات فنولیک، آنتی اکسیدان ها، فیبرها و مواد معدنی است. یکی از علل استفاده از پفیلا، کاهش افسردگی و قند خون است. همچنین کم خونی را کنترل می نماید و باعث کاهش یبوست می گردد. اما در صورتی که خانگی باشد! اگر به دنبال یک دستور عالی برای پفیلای خانگی هستید، این مطلب برای شماست؛ می پرسید چطور پفیلا پنیری درست کنم؟ همه را خواهیم گفت.

طرز تهیه پفیلا خانگی پنیری، گوجه ای و سرکه ای حرفه ای

روش تهیه پفیلا با طعم های مختلف

1. طرز تهیه پفیلا خانگی

مواد لازم
ذرت خشک و مرغوب1 پیمانه
روغن خوراکی (غیر سرخ کردنی)1/4 پیمانه
نمکنصف قاشق غذاخوری

روش تهیه پفیلای خانگی خوشمزه

فقط کافی است روغن و نمک در یک قابلمه در دار بریزید و وقتی داغ شد ذرت را به آن اضافه کنید و هر از گاهی قابلمه را تکان بدهید تا آغاز به پف کردن کند همین! ولی شاید خیلی از افراد طرز تهیه پاپ کورن های طعم دار را بلد نباشند که در ادامه طرز تهیه پاپ کورن های طعم دار را هم آموزش می دهیم؛ آن هم حرفه ای ! می دانیم که در روش های غیر حرفه ای به شما گفته اند بعد از تهیه پفیلای ساده، مواد دلخواه را به آن اضافه کنید و دوباره کمی در فر قرار دهید؛ ولی آنها را فراموش کنید.

2. طرز تهیه پفیلا پنیری

شاید در جاهای مختلف خوانده باشید که برای پفیلای پنیری باید پنیر پارمسان یا پیتزا به ذرت اضافه کنید؛ از دیدگاهی که در آشپزی خلاقیت سر به فلک دارد این کار استباه نباشد، اما اگر به دنبال طعم پاپ کورن های بازاری هستید باید بگوییم این کار جواب نمی دهد! پس چجوری پفیلا پنیری درست کنیم؟

اینجوری: به همان روش ساده ای که در بالا ذکر شد پفیلا را تهیه کنید، مقداری پودر پنیر سفید از لوازم قنادی فروشی ها بخرید و به پفیلاها اضافه کنید و خوب هم بزنید تا همان حالت چسبنده و لذیذ پنیری به پفیلاها دست بدهد! عالی و حرفه ای! (لوازم قنادی های عظیم پودر پنیر می فروشند؛ نگران نباشید!)

3. طرز تهیه پفیلا گوجه ای

برای تهیه پفیلا با طعم کچاپ یا گوجه ای هم دو راه دارید؛ یکی راه معمولی که همه استفاده می نمایند؛ یعنی روغن و نمک را که در قابلمه ریختید، کمی سس کچاپ و نمک و پاپریکا به آن اضافه کنید و بعد ذرت ها را ریخته تا شکفته شوند و طعم بگیرند.

اما روش بازاری چیست؟ رمز پاپ کورن کچاپی چیست؟ برای این کار شما باید تشریف ببرید به فروشگاه لوازم قنادی و پودر پنیر نارنجی بخرید. کمی پودر گوجه فرنگی نیز از عطاری ها تهیه کنید. وقتی پاپ کورن ساده را پختید، به میزان کافی پودر پنیر نارنجی، پاپریکا و پودر گوچه خشک به آن بپاشید و میل کنید.

4. طرز تهیه پفیلا سرکه ای

خب تا الان حتما متوجه شده اید که برای تهیه پاپ کورن با طعم سرکه نیز احتمالا احتیاج به یک ماده حرفه ای دیگر دارید که هر کسی به شما نخواهد گفت! بله! در این مورد هم احتیاج به استفاده از سرکه و آبلیمو ندارید؛ شما برای داشتن یک پفیلای خانگی سرکه نمکی، باید دوباره به سراغ لوازم قنادی ها یا عطاری های عظیم بروید و کمی پودر سرکه خریداری کنید. وقتی ذرت را به روش ساده بو دادید، این پودر را له آن اضافه کنید و از طعم آن لذت ببرید.

5. طرز تهیه پفیلای شکلاتی

در این فیلم هم روش تهیه پاپ کورن شکلاتی را آورده ایم؛ کافیست پس از تهیه ذرت بو داده، شکلات را ریز رنده کنید و به ذرت های داغ اضافه کنید و هم بزنید.

https://angize.com/wp-content/uploads/2020/11/basaligheha-10000000-581399739404168-3438346731735263496-n.mp4

سخن آخر

خوردن یک کاسه ذرت بوداده جایگزین خوبی برای سایر میان وعده ها است و چون حاوی فیبر زیادی می باشد باعث می گردد که احساس پر بودن و سیری کنید و در نتیجه میل به غذا را کاهش می دهد. در تهیه این ذرت های طعم دار، حرارت نباید خیلی کم باشد چون باعث عرق کردن داخل قابلمه می گردد و پاپ کورن ها خوب پف نمی کند و خیس می گردد. امیدواریم از این دستورات بهره ببرید و سوالات و نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

پیشنهاد می کنیم اگر از طعم ذرت خوشتان می آید، طرز تهیه ذرت مکزیکی در خانه (ذرت مکزیکی خانگی) با تمام نکات را نیز در خبرنگاران آموزش ببینید.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1321

به "طرز تهیه پفیلا خانگی پنیری، گوجه ای و سرکه ای حرفه ای" امتیاز دهید

3 کاربر به "طرز تهیه پفیلا خانگی پنیری، گوجه ای و سرکه ای حرفه ای" امتیاز داده اند | 4.3 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه پفیلا خانگی پنیری، گوجه ای و سرکه ای حرفه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید