شوخی وزارت خارجه روسیه با ترامپ: ما را فالو کن!

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران، ظاهراً دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، درباره نشست پیشنهادی ولادیمیر پوتین همتای روس، ابراز بی اطلاعی نموده است.

شوخی وزارت خارجه روسیه با ترامپ: ما را فالو کن!

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

هدف از این نشست مجازی که طی آن سران اعضای دائم شورای امنیت، ایران و آلمان به بحث و گفتگو پیرامون بعضی موضوعات از جمله تحریم تسلیحاتی ایران خواهند پرداخت، جلوگیری از درگیری غیرضروری و حمایت جمعی از قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل عنوان شده است.

البته ترامپ می گوید درباره پیشنهاد پوتین مطالبی به گوش وی رسیده اما هنوز کسی (مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا) چیزی به وی نگفته است.

به همین دلیل، وزارت خارجه روسیه در پیامی توئیتری، عدم هماهنگی ترامپ و رئیس دستگاه دیپلماسی آمریکا را دستمایه طنز قرار داد و نوشت: شنیده ایم که از پیشنهاد کرملین خبر ندارید. مخلص کلام: ما در بیانیه ( https://is.gd/ANRbhA) پیشنهاد تضمین امنیت خلیج فارس را مطرح نموده ایم.

پس خونسردی خود را حفظ نموده و مادامی که پمپئو سرش شلوغ است؛ برای اینکه در جریان موضوعات قرار بگیرید؛ توئیتر وزارت خارجه روسیه را دنبال کنید!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 621

به "شوخی وزارت خارجه روسیه با ترامپ: ما را فالو کن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوخی وزارت خارجه روسیه با ترامپ: ما را فالو کن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید