شش ماکروویو به پیشنهاد خریداران فروشگاه های اینترنتی

به گزارش شهر وبلاگ، خبرنگاران- مایکروویو بوش مدل HMT84G451 یکی از مقرون به صرفه ترین مدل های به جای مانده این برند در بازار لوازم خانگی است. احتمالا به همین دلیل نسبت به سایر محصولات بوش فروش بیشتری دارد و یکی از گزینه هایی است که مشتریان فروشگاه اینترنتی، خرید آن را توصیه می نمایند. قیمت مایکروویو بوش مدل HMT84G451 در نیمه اسفند سال جاری به حدود 16 میلیون تومان رسیده است که البته یک ماه قبل آن را تقریبا 13 میلیون تومان می فروختند.

شش ماکروویو به پیشنهاد خریداران فروشگاه های اینترنتی

مایکروویو بوش مدل HMT84G451 با ظرفیت 25 لیتر فروخته می گردد و می تواند برای خانواده های چهار یا پنج نفره مناسب باشد. از نظر سروشکل طراحی واقعا ساده ای دارد. بدنه آن از جنس استیل است و سمت راست دستگاه پنل تنظیمات دیده می گردد. یک نمایشگر ساده دیجیتالی دارد و وزنش تقریبا به 25 کیلوگرم می رسد. ارتفاعش حدود 30 سانتی متر و طول و عرض آن به ترتب 52 و 40 سانتی متر است. هشت برنامه پخت ترکیبی مثل یخزدایی، بخارپز، گریل و ... دارد، اما برنامه ای برای دست کردن کیک ندارد.

قیمت ماکروویو جی پلاس مدل M346S به 11 میلیون و 200 هزار تومان رسیده است. نسبت به یک ماه قبل فروشنده های لوازم خانگی آن را تقریبا یک میلیون و 500 هزار تومان بیشتر می فروشند. ماکروویو جی پلاس مدل M346S درمقایسه با مدل قبلی که از برند بوش آنالیز کردیم، 9 لیتر ظرفیت بیشتری دارد، اما وزنش 10 کیلو کمتر است. آن را در دو رنگ مشکی و نقره ای در فروشگاه های لوازم خانگی پیدا می کنیم و ارتفاع آن تقریبا 30 سانتی متر است. کانوکشن یا همان پخت معمولی و گریل، دوتا برنامه اصلی مایکروویو جی پلاس مدل M346S محسوب می شوند.

مایکروویو پاناسونیک مدل SM33HW یکی دیگر از گزینه هایی که مشتریان فروشگاه های اینترنتی خریدش را توصیه می نمایند و یک مدل 25 لیتری به شمار میرود. دوتا دکمه چرخشی آنالوگ ساده دارد که یکی از آن ها برای معین دما و آن یکی برای تنظیم زمان استفاده می گردد. یعنی با یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین مایکروویو های بازار سرو کار داریم که فقط با رنگ سفید فراوری شده است و قیمتش الان نزدیک 11 میلیون تومان است. مایکروویو پاناسونیک مدل SM33HW حدود 12 کیلوگرم وزن دارد و ارفاعش به 30 سانتی متر نمی رسد.

مایکروویو داتیس مدل TC928 بین 13 تا 14 میلیون تومان فروخته می گردد. مایکروویوی که ایرانی است و یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات این برند به شمار میرود. مایکروویو داتیس مدل TC928 با ظرفیت 28 لیتر فروخته می گردد و برای یک خانواده پنج نفره می تواند مناسب باشد. در نگاه اول احتمالا نمایشگر لمسی آن جلب توجه می نماید و از قابلیت های مایکروویو داتیس مدل TC928 می توانیم به برنامه یخ زدایی، پخت ترکیبی و پخت سریع اشاره کنیم.

مایکروویو فلر مدل 341 را اسفند پارسال می توانستیم با هشت تا 9 میلیون تومان بخریم. الان همین مدل را در فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه های لوازم خانگی نزدیک 20 میلیون می فروشند. 34 لیتر ظرفیت دارد که می تواند برای خانواده های شش نفره مناسب باشد. هشت برنامه مختلف مثل درست کردن پاپ کورن، پیتزا، سیب زمینی، ماهی و ... برای مایکروویو فلر مدل 341 تعریف شده و امکان گریل مواد غذایی با آن وجود دارد و همراه با مایکروویو فل مدل 341، پایه گریل و دو تا سیخ چرخان هم فروخته می گردد.

مایکروویو گوفر مدل GISHAN یکی از مقرون به صرفه ترین مدل هایی است که در فروشگاه های لوازم خانگی فروخته می گردد. الان قیمت مایکروویو گوفر مدل GISHAN به حدود پنج میلیون تومان رسیده و اسفند پارسال حدود سه میلیون تومان فروخته می شد. ظرفیت آن 20 لیتر است و به همین دلیل خرید آن به خانواده های دو یا سه نفره توصیه می گردد. وزن مایکروویو گوفر مدل GISHAN به حدود 10 کیلوگرم می رسد و ارتفاع آن حدود 25 سانتی متر است.

برند

مدل

ظرفیت

قیمت

بوش

HMT84G451

25 لیتر

16 میلیون تومان

جی پلاس

مدلM346S

34 لیتر

11.2 میلیون تومان

پاناسونیک

SM33HW

25 لیتر

11 میلیون تومان

داتیس

TC928

28 لیتر

13 میلیون تومان

فلر

341

34 لیتر

20 میلیون تومان

گوفر

GISHAN

20 لیتر

پنج میلیون تومان

منبع: فرارو
انتشار: 20 اسفند 1401 بروزرسانی: 20 اسفند 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 2089

به "شش ماکروویو به پیشنهاد خریداران فروشگاه های اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شش ماکروویو به پیشنهاد خریداران فروشگاه های اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید