سنتکام: طرح توسعه پایگاه های نظامی آمریکا در غرب عربستان شروع شده است

به گزارش شهر وبلاگ، سخنگوی فرماندهی ستاد مرکزی تروریست های آمریکایی در غرب آسیا موسوم به سنتکام از شروع گسترش و توسعه چندین پایگاه نظامی در غرب عربستان سعودی و تبدیل آنها به پایگاه های لجستیکی اضطراری اطلاع داد.

سنتکام: طرح توسعه پایگاه های نظامی آمریکا در غرب عربستان شروع شده است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، بیل اوروبان سخنگوی فرماندهی ستاد مرکزی تروریست های آمریکایی در غرب آسیا موسوم به سنتکام گفت که ارتش ایالات متحده طرح توسعه بسیاری از پایگاه های نظامی خود در غرب آسیا را به منظور تبدیل شدن به پایگاه های لجستیکی اضطراری شروع نموده است.

وی اضافه نمود: طرح آماده سازی تدارکات و خدمات لجستیک در عربستان به دنبال حملات موشکی و پهپادی اجرا شده به ریاض، وارد فاز اجرایی شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

کنت مک کنزی فرمانده سنتکام هفته گذشته ضمن بازدید از این پایگاه ها بیان کرد که هواپیماها، سلاح و نیروهای فعال به این پایگاه ها با هدف چگونگی استفاده از آن به عنوان مراکز لجستیک اضطراری، انتقال یافته است.

این پایگاه ها شامل بندر ملک فهد، پایگاه هوایی ملک فیصل در تبوک و پایگاه ملک فهد در طائف است.

همزمان جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در مصاحبه با یک شبکه عربی گفت که کشورش به تعهدات امنیتی خود به شرکایش در غرب آسیا پایبند است و در راستای حمایت از آنها و تضمین منافع خود، به حضور نظامی در غرب آسیا ادامه خواهد داد.

سخنگوی پنتاگون در مورد تداوم حضور نظامی آمریکا در خاورمیانه در دولت جو بایدن به الجزیره گفت: حضور نیروهای آمریکایی در خاورمیانه همچنان پررنگ خواهد بود تا مانع هرگونه درگیری و منازعه گردد.

سخنگوی پنتاگون در مورد احتمال بازبینی سیاست های آمریکا در قبال عربستان سعودی به ویژه در ارتباط با حمایت از سعودی ها در جنگ یمن نیز مدعی شد: رئیس جمهور بایدن می خواهد یاری های ما به عربستان در جنگ یمن را مورد آنالیز دوباره قرار دهد. وقتی ما از شرکایمان حمایت می کنیم، این حمایت باید در راستای منافع و ارزش های ما باشد.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1085

به "سنتکام: طرح توسعه پایگاه های نظامی آمریکا در غرب عربستان شروع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنتکام: طرح توسعه پایگاه های نظامی آمریکا در غرب عربستان شروع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید