سرمربی منچستریونایتد امیدوار به درخشش هافبک 18 ساله تونسی

به گزارش شهر وبلاگ، سرمربی آلمانی منچستریونایتد امیدوار است که هافبک 18 ساله تیم ملی تونس به یکی از پدیده های باشگاه مبدل گردد.

سرمربی منچستریونایتد امیدوار به درخشش هافبک 18 ساله تونسی

به گزارش خبرنگاران، درخشش حنبعل المجبری هافبک جوان تیم ملی تونس در جام اعراب مورد توجه رالف رانگنیک سرمربی منچستریونایتد قرار گرفته و او امیدوار است این بازیکن جوان به زودی بتواند به ترکیب تیم اول یونایتد برسد.

به نوشته پایگاه رسمی منچستریونایتد؛ حنبعل پس از حضور در جام اعراب به تمرینات منچستریونایتد اضافه شد با این وجود به منظور حضور در جام ملت های آفریقا باید به اردوی تیم ملی کشورش بازگردد.

رانگنیک در این خصوص گفت: این برای اولین بار است که حنبعل به تیم اصلی ما اضافه شده و در اینجا تمرین می نماید با این وجود متاسفانه یک بار دیگر از جمع ما جدا می گردد و باید تیم ملی کشورش را در جام ملت های آفریقا همراهی کند. من بازی های او در جام اعراب را دیدم و فکر می کنم بازیکنان بسیار مستعدی در اختیار داریم که از رده جوانان به جمع ما اضافه شدند. امیدوارم بعد از جام ملت ها به تیم اصلی ما اضافه گردد و بتواند در اینجا بدرخشد.

سرمربی منچستریونایتد در مورد توجه ویژه خودش به بازیکنان جوان گفت: به اعتقاد من این نیروی پنهان باشگاه در زمان سر آلکس فرگوسن و در طول 27 سال بوده است. فقط جوان بودن کافی نیست، بلکه ما در پی بازیکنان مستعد، توانمند و تفکر مناسب هستیم که بتوانند به تیم یاری نمایند. سه یا چهار بازیکن در این سطح داریم که باید به پیشرفت آنها امیدوار باشیم تا بتوانند به تیم اصلی اضافه شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1867

به "سرمربی منچستریونایتد امیدوار به درخشش هافبک 18 ساله تونسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی منچستریونایتد امیدوار به درخشش هافبک 18 ساله تونسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید