گواردیولا: لایپزیگ قصد تسلیم شدن نداشت، کیفیت بیشتر بازیکنان ما علت پیروزی مان بود

به گزارش شهر وبلاگ، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی پس از پیروزی خانگی برابر لایپزیگ در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، از حریف آلمانی تمجید کرد.

گواردیولا: لایپزیگ قصد تسلیم شدن نداشت، کیفیت بیشتر بازیکنان ما علت پیروزی مان بود

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی پس از پیروزی 6 بر 3 تیمش در بازی خانگی چهارشنبه شب مقابل لایپزیگ در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، به شبکه BT Sport انگلیس گفت: لایپزیگ قصد تسلیم شدن نداشت. این تیم شیوه خاصی برای حمله دارد. رویکرد آنها در حمله همه یا هیچ است. مقابل این تیم شما هرگز احساس نمی کنید که کار تمام است و می توانید نفسی راحت بکشید. ما هر بار که آنها گل زدند، گل زدیم و این خیلی یاری کرد.

گواردیولا در ادامه تمجیدش از رقیب آلمانی گفت: لایپزیگ تیم جوانی دارد مه بسیار جنگنده و قدرتمند است. تیم شان عالی است. بازی امشب این تیم یک پیغام خوب برای فوتبال بود. با این حال من فکر می کنم که کیفیت بازی بازیکنان ما بالاتر بود و همین هم باعث شد بازی را ببریم.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در انتها گفت: ما در سه بازی قبلی مان در این استادیوم 16 گل زده ایم. من فکر می کنم که برای بازی شنبه مقابل ساوتهمپتون خسته خواهیم بود و آنها هم حریفی بسیار خطرناک هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1668

به "گواردیولا: لایپزیگ قصد تسلیم شدن نداشت، کیفیت بیشتر بازیکنان ما علت پیروزی مان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: لایپزیگ قصد تسلیم شدن نداشت، کیفیت بیشتر بازیکنان ما علت پیروزی مان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید