کلوپ: همه چیز در لحظات معین کننده علیه ما بود، نوع فوتبال اتلتیکو را درک نمی کنم

به گزارش شهر وبلاگ، سرمربی تیم فوتبال لیورپول از نحوه فوتبال دفاعی اتلتیکومادرید انتقاد و از شاگردانش با وجود حذف از لیگ قهرمانان اروپا تمجید کرد.

کلوپ: همه چیز در لحظات معین کننده علیه ما بود، نوع فوتبال اتلتیکو را درک نمی کنم

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال لیورپول که در دو فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا پیروز شده بود به فینال برسد و فصل گذشته هم جام قهرمانی این رقابت ها را بالای سر برد، شب گذشته (چهارشنبه) در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در جدالی 120 دقیقه ای با نتیجه 3 بر 2 مغلوب میهمانش، اتلتیکومادرید شد و در مجموع دو ملاقات رفت و برگشت با نتیجه 4 بر 2 از گردونه رقابت ها حذف شد. به این ترتیب سرخپوشان مرسی ساید پس از جام اتحادیه انگلیس و جام حذفی انگلیس، شانس کسب سومین جام فصل را هم از دست دادند.

یورگن کلوپ پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی بی تی اسپورت گفت: از عملکرد بازیکنانم در این بازی کاملاً راضی هستم. بازی مقابل تیمی همچون اتلتیکومادرید خیلی سخت است. دنبال کلمات درست برای رساندن منظورم هستم. با توجه به کیفیتی که اتلتیکو دارد، نوع فوتبالی که آنها از خود ارائه می دهند را درک نمی کنم. آنها می توانند فوتبال خوبی را ارائه دهند، اما در لاک دفاعی فرو می فرایند و در فکر ترتیب ضدحملات هستند.

سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی ساید صحبت های خود را اینطور ادامه داد: به هر حال ما این شکست را می پذیریم. من واقعاً بازنده بدی هستم، به خصوص بعد از چنین تلاشی که بازیکنانم مقابل بازیکنانی در سطح کلاس جهانی از خود ارائه دادند. می دانیم که در دو فصل گذشته در راه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان شانس هایی هم با ما یار بوده است، اما در این بازی همه چیز در لحظات معین کننده علیه ما بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 44

به "کلوپ: همه چیز در لحظات معین کننده علیه ما بود، نوع فوتبال اتلتیکو را درک نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: همه چیز در لحظات معین کننده علیه ما بود، نوع فوتبال اتلتیکو را درک نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید