اِلبر: به لواندوفسکی گفتم تو بهتر از من هستی، امیدوارم روبرت به رکورد گرد مولر برسد

به گزارش شهر وبلاگ، مهاجم پیشین بایرن مونیخ از مهاجم لهستانی باواریایی ها تمجید ویژه ای کرد.

اِلبر: به لواندوفسکی گفتم تو بهتر از من هستی، امیدوارم روبرت به رکورد گرد مولر برسد

به گزارش خبرنگاران، جیووانی اِلبر که بین سال های 1997 تا 2003 عضو تیم بایرن مونیخ بود و با به ثمر رساندن 140 گل در 256 بازی، به این تیم برای کسب چهار قهرمانی در بوندس لیگا، سه قهرمانی در جام حذفی آلمان، چهار قهرمانی در سوپرجام آلمان، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در جام بین قاره ای یاری کرد، از مهاجم لهستانی باواریایی ها تمجید کرد.

البر 47 ساله در گفت وگو با سایت گل گفت: لواندوفسکی به من گفت که پدرش بازی های بوندس لیگا را مدام تماشا می نموده و یک بار به او گفته تو باید آینه ای از این بازیکن، جیووانی البر باشی. من هم البته در جواب به روبرت گفتم تو با من برابر نیستی، بلکه حتی بهتر از من هستی. تمرکز، آرامش و شخصیتی که لواندوفسکی دارد، تأثیرگذار است. او انسان فوق العاده ای است.

لواندوفسکی 31 ساله که در سال 2014 از بوروسیا دورتموند به بایرن مونیخ پیوست، تا به امروز 230 گل برای سرخپوشان مونیخی به ثمر رسانده و پس از گرد مولر که با 515 گل زده بهترین گلزن تاریخ این باشکاه به شمار می رود، در رده دوم جدول گلزنان برتر تاریخ باشگاه بایرن مونیخ است. جیووانی البر بزریلی هم با 140 گل زده پس از آرین روبن (144 گل زده) در رده نهم این جدول واقع شده است.

این مهاجم لهستانی با وجود کسب موفقیت های زیاد با بایرن مونیخ همچنان در رسیدن به دو مورد ناکام بوده که یکی کسب عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و دیگری رسیدن به رکورد 40 گل زده گرد مولر در طول یک فصل بوندس لیگا. بهترین آمار گلزنی لواندوفسکی در بوندس لیگا به ثمر رساندن 30 گل در فصول 16-2015 و 17-2016 بوده است.

مهاجم پیشین سرخپوشان مونیخی در پاسخ به این پرسش که لواندوفسکی به کدام مورد می تواند راحت تر برسد، قهرمانی در لیگ قهرمانان یا رسیدن به رکورد گرد مولر؟، گفت: من فکر می کنم در حال حاضر ثبت رکورد گلزنی در طول یک فصل بوندس لیگا برای او آسانتر باشد. هنوز بازی های زیادی مانده و من بر این باورم که روبرت می تواند به رکورد گرد مولر برسد، چون او این فصل تقریباً در هر بازی گل زده است.

البر در تکمیل صحبت هایش اعلام نمود: قهرمانی در لیگ قهرمان اروپا پیچیده تر است اما خشنود می شوم که لواندوفسکی هم رکورد گرد مولر را بشکند و هم فاتح لیگ قهرمانان گردد.

لواندوفسکی این فصل 25 گل برای بایرن مونیخ به ثمر رسانده، این در حالی است که این تیم 9 بازی دیگر در بوندس لیگا در پیش دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 302

به "اِلبر: به لواندوفسکی گفتم تو بهتر از من هستی، امیدوارم روبرت به رکورد گرد مولر برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اِلبر: به لواندوفسکی گفتم تو بهتر از من هستی، امیدوارم روبرت به رکورد گرد مولر برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید