خبرنگاران ششگانه بایرن مونیخ با فتح جام باشگاه های دنیا تکمیل شد

به گزارش شهر وبلاگ، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان به قهرمانی جام باشگاه های دنیا رسید تا ششگانه تاریخی خود را تکمیل کند.

خبرنگاران ششگانه بایرن مونیخ با فتح جام باشگاه های دنیا تکمیل شد

به گزارش خبرنگاران؛ پنجشنبه شب در ملاقات پایانی رقابت های جام باشگاه های دنیا که به میزبانی دوحه قطر برگزار گردید، بایرن مونیخ آلمان به مصاف تیم سخت کوش تایگرز مکزیک رفت و در نهایت به فزونی یک بر صفر دست یافت.

بنجامین پاوارد مدافع کناری فرانسوی، تنها گل این ملاقات را در دقیقه 59 به ارمغان آورد. ابتدا این گل از سوی یاری داور دوم به دلیل آفساید بودن مردود شد اما سیستم یاری داور ویدئویی نشان داد که گل در شرایط سالم به دست آمده و پذیرفته شد.

در نهایت بایرن این ملاقات را با فزونی یک بر صفر به اتمام رساند تا ششگانه تاریخی خود را تکمیل کند. این تیم پیش از این در بوندسلیگا، جام حذفی آلمان، لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا و سوپر جام آلمان به قهرمانی رسیده بود.

با این اوصاف هانسی فیلیک سرمربی بایرن که پیروز شد تیمش را به 6 گانه (قهرمانی در تمامی رویدادهای ممکن) برساند، نامش را در کنار پپ گواردیولا در تاریخ جاودانه کرد.

بر این اساس، بایرن مونیخ به دومین تیم تاریخ تبدیل شد که پیروز به فتح 6 گانه می گردد. پیش از این، بارسلونا در سال 2009 با راهنمایی گواردیولا به عنوان نخستین تیم به 6 گانه رسیده بود.

پیش از این و در ملاقات رده بندی، پالمیراس برزیل و الاهلی مصر به تساوی بدون گل رسیدند و الاهلی با فزونی در ضربات پنالتی به مقام سومی دست یافت.

جام باشگاه های دنیا هر سال با حضور قهرمانان قاره های مختلف برگزار می گردد.

رده بندی نهایی جام باشگاه های دنیا

1-بایرن مونیخ از آلمان

2-تایگرز از مکزیک

3-الاهلی از مصر

4-پالمیراس از برزیل

5-الدحیل از قطر

6-اولسان هیوندا از کره جنوبی

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1105

به "خبرنگاران ششگانه بایرن مونیخ با فتح جام باشگاه های دنیا تکمیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ششگانه بایرن مونیخ با فتح جام باشگاه های دنیا تکمیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید