رنگ های شاد برای منزل کوچک و کم جا با تاثیرگذاری عالی

به گزارش شهر وبلاگ، استفاده از رنگ های شاد در دکوراسیون داخلی برای خیلی از خانه دارهایی که در فضایی کوچک زندگی می نمایند به یک آرزوی دور تبدیل شده است. رنگ های شاد برای منزل و واحدهای آپارتمانی با مساحت 50 متر و کمتر، موضوعی است که در این مطلب قصد پرداختن به آنرا داریم. در اینجا با سه آپارتمان بسیار زیبا آشنا خواهید شد که از رنگ های شادی مثل مرجانی، بنفش، آبی، زرد و حتی فیروزه ای استفاده نموده اند. تمام این آپارتمان ها از دکوراسیونی مدرن بهره می برند که بهترین نوع چیدمان برای بکاربردن رنگ های شاد است.

رنگ های شاد برای منزل کوچک و کم جا با تاثیرگذاری عالی

جهت دریافت خدمات آلاچیق های سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

همانطور که در ادامه مشاهده خواهید کرد رنگ های شاد برای منزل بصورت هوشمندانه در قسمت مختلف خانه اعم از کفپوش ها، لامپ ها و چراغ ها، دیوار ها، مبلمان و غیره پخش شده اند، توجه به نوع و روش بکار بردن این رنگ های شاد می تواند منبع خوبی برای الهام گیری شما عزیزان باشد. تمام قسمت های خانه از آشپزخانه گرفته تا حمام و سرویس بهداشتی، هر کدام از تمی خاص و البته شاد استفاده می نمایند. لطفا تا خاتمه همراه ما باشید.

آپارتمان اولی که معرفی خواهیم کرد فقط 50 متر مربع مساحت داشته و از رنگ های قوی مثل صورتی، خاکستری و بنفش استفاده زیادی می نماید. در اتاق نشیمن کاناپه راحتی با میز جلو مبلی دایره ای یکدست سفید گرافته است. همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید، رنگ کفپوش خانه از سیمان یکدست صورتی استفاده می نماید که زمینه ای عالی برای درخشیدن رنگ های خنثی مثل سفید، سیاه و قهوه ای است. برای جدا کردن اتاق نشیمن از سایر اتاق های خانه از یک پارتیشن کم ارتفاع استفاده شده که دقیقا پشت کاناپه راحتی قرار گرفته است. این پارتیشن، اتاق نشیمن را از میزغذاخوری و آشپزخانه جدا می نماید.

به آشپزخانه که می رسیم ابتدا میز ناهارخوری گرد با جایگاه های تک پایه منحصر بفرد و همچنین لامپ آویز گرد سفید رنگ، در زمینه تیره دیوار، به زیبایی خودنمایی می نمایند. کاشی های سفید دورتادور آشپزخانه را گرفته اند و با این کار فضای آشپزخانه نیز به صورت دیداری از سایر قسمت های خانه جدا می گردد. اگرچه کابینت ها و دیوار پشت کابینت یکدست سفید است، اما یک شلف بنفش رنگ، فضا را از یکنواختی در می آورد. این شلف مستقیما نگاه ها را به سمت دیوار بنفش رنگ راهنمایی می نماید. این دیوار بنفش نیز نقش جدا نماینده فضای آشپزخانه از راهروی ورودی خانه را دارد. در اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی نیز همان تم سه رنگ خاکستری، صورتی و بنفش به شیوه ای هنرمندانه در یک فضای بسیار کوچک پیاده شده است.

در آپارتمان دوم که مساحتی مشابه با نمونه اول دارد، بازهم شاهد حضور رنگ های شاد برای منزل مثل آبی، صورتی، قرمز و سبز هستیم. در اتاق نشیمن کاناپه راحتی مدرن و آبی رنگ به تنهایی خودنمایی می نماید. از جهت دیگر که به خانه نگاه می کنیم، آشپزخانه با کابینت های صورتی رنگ و میز غذاخوری بسیار کوچک به رنگ سبز دودی به شکلی بسیار زیبا خودنمایی می نمایند. این میز غذاخوری را می توان براحتی به فضاهای دیگر خانه منتقل کرد. دیوار شیشه ای مات، اتاق نشیمن را از اتاق خواب جدا می نماید. وارد اتاق خواب که می شویم اولین چیزی که توجه ما را جلب می نماید، آینه دیواری دکوراتیو که با بازتاب نور، فضا را بزرگتر نیز جلوه می دهد. اما نکته بسیار جالب در خصوص این اتاق خواب، کمد لباس تمام استیل است که همانند یک شئ عجیب هنری در تمام دکوراسیون می درخشد، در فضای پشت اتاق، بدنه استیل یکدست به سمت بالا رفته و تا سقف ادامه می یابد.

دکوراسیون خانه با رنگ شاد و جذاب در سبک مدرن و امروزی

استفاده از رنگ های شاد برای منزل به اتاق نشیمن و آشپزخانه و اتاق خواب ختم نمی گردد. حمام و دستشویی نیز باید هویت مخصوص به خود را داشته باشند. در اینجا وقتی وارد حمام و دستشوییی می شویم، توالت فرنگی به رنگ آبی فیروزه ای سیر و همچنین سینک روشویی پایه دار با استایلی بسیار خاص خودنمایی می نماید. المان جذاب دیگر این بخش لامپ آویز بسیار مدرنی است که درست بالای سینک روشویی قرار گرفته.

در آپارتمان سوم اما برخلاف مدل های بالا که پلانی مربع شکل و پهن داشتند، در اینجا با پلانی مستطیلی و باریک روبرو هستیم. در آخرین بخش پلان، اتاق نشیمن قرار گرفته که با یک عدد کاناپه چرم قهوه ای، میز جلو مبلی سنگ مرمر و تابلو هنری فان و بامزه ای تزیین شده است. دیوار پشت تلویزیون نیز برای اینکه متفاوت دیده گردد، نصف به رنگ فیروزه ای و نصب دیگر به رنگ طوسی درآمده است. اتاق نشیمن توسط یک پارتیشن شیشه ای، بشکلی هوشمندانه از آشپزخانه و میز ناهارخوری جدا می گردد.

48 مدل کاغذ دیواری اتاق خواب [ فوق لوکس ] با رنگ شاد و زیبا - 2019

اما اتاق نشیمن و آشپزخانه را می گردد زیباترین قسمت های این خانه دانست. با یک نگاه سریعا می توان متوجه شد که استفاده از رنگ های شاد برای منزل چقدر می توانید در دیزاین داخلی فضای کوچک، تاثیر گذار باشد. اتاق غذاخوری بین دو بخش آشپزخانه و نشیمن، بنوعی ساندویچ شده است، در اینجا شلف های دیواری هندسی در رنگ های مختلف و همچنین میز، جایگاه و لامپ آویز زرد رنگ بشدت خودنمایی می نمایند. در آشپزخانه از پلانی ال شکل استفاده شده و رنگ های خنثی مثل طوسی و قهوه ای در کنارر رنگی شاد مثل فیروزه ای بسیار زیبا خود را نشان می دهد.

روبروی آشپزخانه، پارتیشنی آینه ای قرار گرفته که یکی از اتاق خوابها را از سایر قسمت های خانه مخفی می نماید. کنار این اتاق، اتاق خواب اصلی یا مستر قرار گرفته که از رنگ های شاد زرد، فیروزه ای و طوسی را به زیبایی به دکوراسیون وارد نموده است.

منبع: اتاق
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 254

به "رنگ های شاد برای منزل کوچک و کم جا با تاثیرگذاری عالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ های شاد برای منزل کوچک و کم جا با تاثیرگذاری عالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید