برطرف موانع زیست محیطی و انعطاف در اجرای قوانین با حمایت از فراوری و اشتغال

به گزارش شهر وبلاگ، تهران (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بر لزوم برطرف موانع زیست محیطی و انعطاف در اجرای قوانین با اولویت جهش فراوری تاکید نمود و اضافه کرد: کوشش ما حمایت از فراوری و اشتغال است.

برطرف موانع زیست محیطی و انعطاف در اجرای قوانین با حمایت از فراوری و اشتغال

به گزارش ایسنا، عبدالرضا چراغعلی در نشست ماده 11 قانون هوای پاک استان تهران با اشاره به اینکه نگاه کلی جلسه امروز ما حمایت از فراوری و فرایند اشتغال در سال جهش فراوری بود گفت: با تمهیدات پیش بینی شده، بنا شد از 13 بندی که در جلسه مطرح شد، بر رعایت ضوابط و مقررات در کنار توجه به بخش جهش فراوری تاکید گردد.

وی ادامه داد: مطمئن هستیم که مصوبات امروز اتفاقات خوبی در حوزه اشتغال شهرستان ها رقم خواهد زد و مسائل این واحدها مربوط به افزایش ظرفیت فراوری بود و بعضی هم مربوط به فاصله قانونی از محیط مسکونی بود که مصوبه محیط زیست در این زمینه لازم الاجراست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه دولتمردان این استان با برطرف موانع زیست محیطی و انعطاف در اجرای قوانین، به دنبال حمایت از فراوری و اشتغال هستند تاکید نمود: در اجرای این مقررات برای این واحدهای فراوریی، با مشاهده آلاینده نبودن واحد فراوریی، انعطاف به خرج داده شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 781

به "برطرف موانع زیست محیطی و انعطاف در اجرای قوانین با حمایت از فراوری و اشتغال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف موانع زیست محیطی و انعطاف در اجرای قوانین با حمایت از فراوری و اشتغال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید