جزئیاتی جدید از داستان حضور علی دایی در اورتون

به گزارش شهر وبلاگ، در پی انتشار اخبار اولیه در وب سایت کیکر، روزنامه سان انگلیس هم پوشش خبری مفصلی با حضور احتمالی علی دایی در تیم اورتون داد.

جزئیاتی جدید از داستان حضور علی دایی در اورتون

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روزنامه سان انگلیس نوشته است اورتون آماده ارائه پیشنهاد راهنمایی کاری به علی دایی است. مهاجم سابق بایرن مونیخ که عنوان بهترین گلزن ملی تاریخ دنیا را در اختیار دارد، قهرمانی بوندس لیگا در سال 1999 با بایرن را بدست آورده و سابقه حضور در تیم های هرتابرلین و آرمینیا بیله فلد را در کارنامه دارد.

سان در معرفی علی دایی، به حضور او به عنوان سرمربی تیم ملی ایران و 6 تیم فوتبال باشگاهی ایران اشاره می نماید و در ادامه می نویسد خبرهای رسیده از آلمان نشان می دهد اورتون مذاکرات خود را برای شروع همکاری با این سرمربی 51 ساله شروع نموده است.

فرهاد مشیری مالک 65 ساله اورتون پیش از مهاجرت به انگلیس، در اواخر دهه 70 در ایران زندگی می نموده و ریشه هایش به این کشور بازمیگردد.

در خبر سان به این موضوع اشاره شده که کیکر یک نشریه معتبر در سراسر دنیاست که اعلام نموده شایعات حکایت از پذیرش یک رول کاری در باشگاه اورتون از سوی علی دایی را دارد.

در ادامه به شرایط کارلو آنجلوتی سرمربی اورتون پرداخته شده که هیچ تهدیدی متوجه آن نیست اگر چه تافی ها پس از صدرنشینی در هفته های اولیه لیگ برتر، حالا به رده نهم جدول سقوط نموده اند. به نوشته سان، علی دایی در حال حاضر مدیریت کمپانی شخصی فراوری پوشاک ورزشی اش را برعهده دارد و آخرین کار سرمربیگری او به حضورش در باشگاه سایپا برمیگردد. در این گزارش از قول منابع نزدیک به دایی آمده است که جاه طلبی او هنوز کاهش نیافته است.

دایی یکی از ذخیره های استفاده نشده تیم بایرن مونیخ در ملاقات مشهور مقابل منچستریونایتد در فینال لیگ قهرمانان اروپاست که یونایتدی ها با 2 گل دیرهنگام توانستند بایرن را شکست بدهند. مسابقه ای که بعد ها اوتمار هیتسفلد اعتراف کرد در عدم استفاده از علی دایی و حضور حسن صالح حمیدزیچ به جای جیووانی البر اشتباه نموده است.

علی دایی قبل از اینکه در سال 2007 کفش هایش را بیاویزد، در تیم های پرسپولیس، صبا و سایپا و تیم هایی در قطر و امارات بازی نموده است.

گفته می گردد، خبر مربوط به حضور علی دایی در اورتون، به حضور در تیم دوم اورتون مربوط می گردد که هنوز دایی روی این پیشنهاد در حال فکر کردن است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 932

به "جزئیاتی جدید از داستان حضور علی دایی در اورتون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیاتی جدید از داستان حضور علی دایی در اورتون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید