تمرینات ویژه علیرضا کریمی برای بازگشت مقتدرانه به میدان

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران، علیرضا کریمی دارنده مدال های نقره و برنز کشتی آزاد دنیا سال گذشته پس از مصدومیت شدید مجبور به عمل جراحی شد. این آزادکار عنواندار با توجه به این شرایط، عملا شانس حضور در المپیک 2020 توکیو را از دست داد اما شیوع ویروس کرونا و تعویق بازیهای المپیک باعث شد تا او نیز فرصت خوبی برای درمان کامل و بازگشت به میدان بدست اورد.

تمرینات ویژه علیرضا کریمی برای بازگشت مقتدرانه به میدان

علیرضا کریمی که از اواخر سال گذشته در شهر کرج مشغول تمرینات سبک و فیزیوتراپی بود، مدتی است تمرینات ویژه خود را برای هرچه بهتر شدن شرایط فیزیکی انجام می دهد.

عمل جراحی این آزادکار ملی پوش اواخر فروردین سال جاری توسط دکتر کیهانی متخصص جراحی استخوان و مفاصل و فوق تخصص جراحی زانو انجام شد که اتفاقا وی به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون کشتی به خوبی بر فرایند درمانی کریمی نظارت دارد. این پزشک مجرب همان زمان پس از عمل جراحی و شروع فرایند درمانی کریمی، گفت وی می تواند تا 6 ماه دیگر روی تشک برود و در وضعیتی مطلوب به کشتی ادامه دهد. بدین ترتیب تعویق المپیک هم به نفع علیرضا کریمی تمام شد، چراکه او فرصت کافی دارد تا فرایند درمان خود را به خوبی و بطور کامل تا زمان بازگشت به میدان پشت سر بگذارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 556

به "تمرینات ویژه علیرضا کریمی برای بازگشت مقتدرانه به میدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرینات ویژه علیرضا کریمی برای بازگشت مقتدرانه به میدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید