تجهیزات 15 میلیارد ریالی ژیمناستیک به آذربایجان غربی ارسال می گردد

به گزارش شهر وبلاگ، رییس هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی گفت: تجهیزات ژیمناستیک به ارزش بیش از 15 میلیارد ریال طبق رایزنی های اجرا شده، با همکاری بسیار خوب فدراسیون به استان ارسال می گردد.

تجهیزات 15 میلیارد ریالی ژیمناستیک به آذربایجان غربی ارسال می گردد

به گزارش خبرنگاران از ارومیه، نادر مدنی رییس هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی اضافه نمود: روز گذشته /چهارشنبه 19 آبان/ به همراه کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان استان در فدراسیون ژیمناستیک حضور یافته و بعد از مصاحبه با زهرا اینچه درگاهی رییس فدراسیون و نمایندگان فدراسیون، طی تعامل و رایزنی انجام شده مقرر شد تجهیزات ژیمناستیک به استان ارسال گردد.

وی اضافه نمود: بعلاوه در این خصوص کوشش خواهدشد بخش دیگری از تجهیزات برای یاری به هیات ژیمناستیک استان در آینده به عنوان محموله دیگری ارسال گردد.

رییس هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی ادامه داد: بر این اساس طی تعامل و رایزنی فدراسیون و نمایندگان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی قرار شد برای بازسازی سالن ژیمناستیک ارومیه تامین اعتبار گردد.

مدنی اضافه نمود: به علت آتش سوزی سالن ژیمناستیک ارومیه، اداره کل ورزش و جوانان نیز سالن شقایق را در اختیار هیات ژیمناستیک قرار خواهدداد تا تمرینات ژیمناست کاران در این سالن انجام گردد.

هفته گذشته سالن ژیمناستیک ارومیه دچار آتش سوزی و تجهیزات این رشته تخریب شد.

ژیمناستیک آذربایجان غربی یکی از استان های برتر کشور بخصوص در رشته ترامپولین است.

ت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1760

به "تجهیزات 15 میلیارد ریالی ژیمناستیک به آذربایجان غربی ارسال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیزات 15 میلیارد ریالی ژیمناستیک به آذربایجان غربی ارسال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید