گوگل برای هواداران لست آو آس یک سورپرایز دارد

به گزارش شهر وبلاگ، اگر دلتان برای قارچ های لست آو آس تنگ شده است، احتمالا بهتر است که سری به گوگل زده و عبارت The Last of Us را جست و جو کنید.

گوگل برای هواداران لست آو آس یک سورپرایز دارد

جالب است بدانید که اگر این کار را انجام دهید، یک قارچ کوچک در پایین صفحه نمایش داده می گردد که با کلیک روی آن، صفحه نمایش شما به وسیله قارچ کوردیسپس احاطه خواهد شد و هر چه بیشتر روی آن کلیک کنید، این عفونت بیشتر توسعه می یابد و ظاهرا انتهایی نیز ندارد. به نظر می رسد که این اقدام جالب به وسیله گوگل پس از ترند شدن سریال آن اجرا شده است.

لازم به ذکر است که امسال برای هواداران لست آو آس ظاهرا فوق العاده سپری خواهد شد. این مجموعه هم اکنون با پخش سریال اقتباسی آن از شبکه اچ بی او بیش از پیش بر سر زبان ها افتاده است؛ سریالی که بلا رمزی و پدرو پاسکال به عنوان الی و جوئل، کریگ مازین و نیل دراکمن به عنوان شورانر و تهیه کننده اجرایی در راس آن قرار دارند و عملکرد آن ها در همین سه قسمتی که از سریال پخش شده، فوق العاده بوده است. این عملکرد روی فروش نسخه های مختلف بازی اول نیز تاثیر زیادی گذاشته است.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با لست آو آس، بهتر است بدانید که بازسازی نسخه اول احتمالا به زودی روی رایانه های شخصی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. در همین حال، ناتی داگ قول داده است که جزئیات بیشتری را در خصوص بازی چند نفره این مجموعه در اواخر امسال به اشتراک بگذارد. این استودیو بعلاوه به تازگی اعلام نموده است که ساخت نسخه سوم لست آو آس تا زمانی که داستانی عمیق وجود نداشته باشد، قطعی نخواهد بود.

در رابطه با سریال اقتباسی این سری نیز خبر ساخت فصل دوم آن به تازگی اعلام شده است و ظاهرا بخشی از بازی دوم را پوشش خواهد داد و برای فصل سوم نیز تمدید خواهد شد. در این میان شایعاتی مبنی بر حضور شانون بری (Shannon Berry) در نقش ابی در فصل دوم منتشر شده است.

منبع: Eurogamer

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

27,987,000 تومان

مشاهده و خرید

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

1,783,960

تومان

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,150,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 بهمن 1401 بروزرسانی: 14 بهمن 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 2074

به "گوگل برای هواداران لست آو آس یک سورپرایز دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل برای هواداران لست آو آس یک سورپرایز دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید