بیش از 185 نقطه حادثه خیز در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش شهر وبلاگ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در همایش تجلیل از برترین های نمونه ترافیکی گفت: بیش از 185 نقطه حادثه خیز در استان وجود دارد.

بیش از 185 نقطه حادثه خیز در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ ستاد کیقباد مصطفایی در همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، رئیس عقیدتی سیاسی، بازرسی و روسای پلیس راه و راهور استان، بعضی از مسئولان و برترین های نمونه ترافیکی در یاسوج برگزار گردید، با اشاره به اینکه ترافیک و حمل و نقل و مسائل مرتبط با آن دغدغه اصلی جوامع امروز بشری است، اظهارکرد: کلیه فعالیت های اجتماعی، مالی فرهنگی و علمی به نوعی با مسئله ترافیک و حمل و نقل مرتبط می باشد.

وی اضافه کرد: از هزینه های کلان سرمایه گذاری در امور زیربنایی کشور گرفته تا سبد هزینه ماهیانه خانوار به نحوی با ترافیک و تصادفات و سوخت و هزینه های وابسته به آن مرتبط می باشد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر توپوگرافی و اقلیمی بیش از 95 درصد از حمل کالا و مسافر به وسیله شبکه جاده ای را به خود اختصاص داده توضیح داد: بیش از 185 نقطه حادثه خیز در جاده های استان وجود دارد که می طلبد سازمان های متولی راه و شهرسازی به جهت کاهش حوادث ترافیکی نسبت به برطرف نقاط حادثه خیز جهت کاهش آنها اقدام کنند.

مصطفایی مطرح نمود: در 10 سال اخیر قریب به 1940 نفر در تصادفات رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد فوت کرده اند. قریب 880 نفر مصدوم و مجروح شده اند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در سرانجام با بیان اینکه مشارکت اجتماعی سازمان های متولی و مسئول در امر ترافیک در حوزه آموزشی و نرم افزاری و هم در حوزه سخت افزاری می تواند باعث گردد تا هنجارهای اجتماعی به باور تبدیل گردد اظهار داشت: در نتیجه این مشارکت روان سازی، ایمنی ترافیک و کاهش تصادفات جاده ای نیز محقق می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 779

به "بیش از 185 نقطه حادثه خیز در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 185 نقطه حادثه خیز در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید