برگزاری کنکور دکتری با حضور 9هزار و 118داوطلب در فارس

به گزارش شهر وبلاگ، کنکور دکتری 1401، صبح جمعه 6 اسفندماه 1400، با حضور 9هزار و 118داوطلب در استان فارس برگزار خواهد شد.

برگزاری کنکور دکتری با حضور 9هزار و 118داوطلب در فارس

به گزارش خبرنگار استانهای خبرنگاران، علیرضا افشاری فر، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان فارس،درخصوص کنکور دکتری1401 گفت: این آزمون در استان فارس، در 7 شهرستان استان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

افشاری فرضمن اعلام این خبر، افزود: کنکور دکتری 1401 در استان فارس، در رشته های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، دامپزشکی و زبان برگزار می شود.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان فارس افزود: از میان 186556 داوطلب کنکور دکتری در کشور، 9118 داوطلب، از استان فارس است که از این تعداد؛ 6654 نفر از شهرستان شیراز، داوطلب شرکت در این آزمون هستند.

وی با اعلام اینکه کنکور دکتری 1401، در شهرستان های شیراز، لار، فسا، کازرون، جهرم، اقلید و مرودشت در استان فارس برگزار خواهد شد، خبر داد: این آزمون در 21حوزه استان برگزار می شود که از این تعداد، 15حوزه مربوط به شیراز است.

وی با اشاره به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا در کشور، اظهار کرد: امسال هم تمام تمهیدات لازم برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی، مانند سال های گذشته در نظر گرفته شده و تمامی داوطلبان، طبق دستورالعمل ها موظف هستند که نکات بهداشتی را رعایت نمایند.

دکتر افشاری فر درخصوص داوطلبانی که به کرونا یا امیکرون مبتلا هستند نیز، توضیح داد: این دسته از داوطلبان در صورتی که در بیمارستان بستری هستند، باید قبلا با سازمان سنجش هماهنگی لازم را انجام داده باشند تا شرایط آزمون کنکور در مرکز درمانی معین شده سازمان سنجش امکان پذیر باشد؛ در غیر این صورت، در حوزه های امتحانی، اتاق های جداگانه ای برای این داوطلبان در نظر گرفته شده است.

افشاری فر یادآوری کرد: کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه 3اسفندماه 1400، برای مشاهده و پرینت در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت و داوطلبان می بایست برای ویرایش و تصحیح مغایرت های موجود، حداکثر تا 6اسفندماه 1400 منحصرا در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به قسمت ویرایش اطلاعات در کارت ورود به جلسه مراجعه نمایند.

او افزود: درصورتی که در بند های 7و 12 کارت شرکت نمایندگان مغایرتی وجود داشت؛ افراد می بایست در روز های چهارشنبه و پنجشنبه 4و5 اسفند 1400به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه (براساس جدول شماره2 در دفترچه سازمان سنجش) مراجعه و پیگیری نمایند.

نماینده سازمان سنجش در استان فارس در سرانجام، با یادآوری اینکه آزمون دکتری 1401، ساعت 8صبح روز جمعه 6اسفندماه 1400 آغاز می شود و در های ورود به حوزه های امتحانی، در ساعت 7:30 بسته خواهد شد؛ از داوطلبان خواست تا به موقع در محل آزمون حضور یابند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1899

به "برگزاری کنکور دکتری با حضور 9هزار و 118داوطلب در فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کنکور دکتری با حضور 9هزار و 118داوطلب در فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید