برگزاری بیست وهشتمین نمایشگاه چاپ تهران در 12 هزار مترمربع

به گزارش شهر وبلاگ، جلیل غفاری رهبر، رئیس هیات مدیره شرکت آروین مهر فجر در گفت وگو با خبرنگاران ، با اشاره به ثبت نام قطعی شرکت ها برای حضور در بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران، گفت: 220 شرکت فعال در حوزه های مختلف چاپ و بسته بندی و صنایع وابسته برای حضور در این رویداد مالی ثبت نام نموده اند و قرار است جدیدترین دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

برگزاری بیست وهشتمین نمایشگاه چاپ تهران در 12 هزار مترمربع

وی اضافه کرد: فضایی که برای نمایشگاه سال جاری پیش بینی شده شش سالن در فضایی به وسعت 12 هزار مترمربع است و جانمایی ها صورت گرفته است.

غفاری رهبر با اشاره به حضور یک شرکت خارجی در نمایشگاه سال جاری، اسم کرد: نمایندگان یک شرکت سلولزی از کشور هندوستان سال جاری برای حضور در نمایشگاه ثبت نام نموده است.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم با توجه به بحث بیماری کرونا همچون سال گذشته پیش بینی شده است، گفت: دست اندرکاران و فعالان صنعت چاپ طی دو سال گذشته روزهای سختی را تجربه کردند و با توجه به شرکت هایی که برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی نموده اند، می توان روزهای خوبی را برای این صنعت متصور بود.

غفاری رهبر تاکید نمود: می توان از نمایشگاه چاپ تهران به اسم موتور محرکه ای برای عبور از رکود موجود نام برد که در این روزها علاوه بر دید و بازدید فعالان این حوزه، زمینه ساز روابط نو کاری و حرفه ای در صنعت چاپ می گردد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته 9 تا12 مهرماه 1400 در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1664

به "برگزاری بیست وهشتمین نمایشگاه چاپ تهران در 12 هزار مترمربع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری بیست وهشتمین نمایشگاه چاپ تهران در 12 هزار مترمربع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید