آنالیز پرونده 80 دانشجوی ممنوع الورود به دانشگاه صنعتی شریف ، 50 نفر هنوز در فهرست هستند

به گزارش شهر وبلاگ، معاون آموزشی دانشگاه صنعتی شریف درخصوص مشخص تکلیف دانشجویان ممنوع الورود به این دانشگاه به علت دخالت در حوادث اخیر شرح داد.

آنالیز پرونده 80 دانشجوی ممنوع الورود به دانشگاه صنعتی شریف ، 50 نفر هنوز در فهرست هستند

به گزارش خبرنگاران، محمود سعادت معاون آموزشی دانشگاه صنعتی شریف درباره ممنوع الورود شدن تعدادی از دانشجویان این دانشگاه در پی وقایع اخیر شرح داد و اظهار کرد: تعدادی از دانشجویان به علت داشتن نقش موثر در تجمعات به خصوص اتفاقاتی که در سلف دانشگاه رخ داد، با دستور رئیس دانشگاه ممنوع الورود شده اند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف اضافه کرد: در آیین نامه شورای انضباطی بندی وجود دارد که رئیس دانشگاه این اختیار را دارد تا آنالیز پرونده دانشجوی متخلف در شورای انضباطی، از ورود دانشجو به دانشگاه جلوگیری کند.

سعادت گفت: برای این دانشجویان پرونده ای تشکیل می گردد و مستندات مربوط به هر دانشجو در شورای انضباطی آنالیز خواهد شد و در نهایت تصمیم گیری می گردد.

وی بیان نمود: البته با وساطت روسای دانشکده ها و معاونان دانشجویی دانشکده ها مشکل تعدادی از دانشجویان برای ورود به دانشگاه تا کامل شدن آنالیز ها، حل شده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اینکه 30 نفر از دانشجویان ممنوع الورود امکان حضور در دانشگاه را پیدا نموده اند، گفت: حدود 50 نفر در فهرست به جای مانده اند که در کوشش هستیم این تعداد روز به روز کاهش پیدا کند.

سعادت بعلاوه درباره شرایط برگزاری کلاس ها در هفته جاری نیز گفت: خوشبختانه بیش از 95 درصد کلاس های آموزشی برگزار شده و تنها تعداد انگشت شماری از کلاس ها برگزار نشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 آبان 1401 بروزرسانی: 12 آبان 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 2032

به "آنالیز پرونده 80 دانشجوی ممنوع الورود به دانشگاه صنعتی شریف ، 50 نفر هنوز در فهرست هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز پرونده 80 دانشجوی ممنوع الورود به دانشگاه صنعتی شریف ، 50 نفر هنوز در فهرست هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید