اهمیت اکران فیلم کوتاه در روزهایی که زمان مهم است

به گزارش شهر وبلاگ، تهران (پانا) - قائم مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با حضور در پردیس سینمایی ایران مال در حاشیه سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران گفت در روزهایی که زمان اهمیت زیادی دارد فیلم کوتاه مهم تر از قبل می تواند پیام رسانی کند.

اهمیت اکران فیلم کوتاه در روزهایی که زمان مهم است

مرتضی قاسمی قائم مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفت و گو با پانا درباره این رویداد سینمایی بیان نمود: برگزاری این جشنواره در زمانی که ویروس کرونا باعث شد بسکمک از فعالیت های فرهنگی هنری مسکوت بماند، اتفاق خوش آیندی است.

وی با بیان اینکه در این دوران زمان برای افراد اهمیت بالایی دارد، اضافه کرد: در زمانی که پیام ها هر چه خلاصه تر و گزیده تر باشند، تاثیر بیشتری دارند، سینمای کوتاه می تواند مهم تر از قبل جلوه کند. این سینما دقت افراد را ارتقا می دهد.

قائم مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: فیلم کوتاه با تمرکز بیشتری دیده می شود، در کل این جشنواره کمک خواهد کرد تا جشنواره فیلم فجر نیز نیز با بهره گیری از تجربه برگزاری حضوری این جشنواره به راهکارهای بهتر برگزاری آن بیاندیشد.

نمایش فیلم های سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران 1 تا 5 بهمن ماه 99 صورت می گیرد. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی ششم بهمن نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود سرانجام خواهد داد.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1082

به "اهمیت اکران فیلم کوتاه در روزهایی که زمان مهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهمیت اکران فیلم کوتاه در روزهایی که زمان مهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید