انگلیس صدور ویزا را برای اتباع ایرانی محدود کرد

به گزارش شهر وبلاگ، سفارت انگلیس در تهران، شرایط صدور ویزا را برای اتباع ایرانی محدود کرد. آنچنان که این سفارتخانه شرح داده دلیل این محدودیت مقطعی، تعلیق پروازها با همه گیری ویروس کرونا است.

انگلیس صدور ویزا را برای اتباع ایرانی محدود کرد

اتحادیه اروپا با همه گیری کووید 19 و تبدیل این قاره به کانون جدید انتشار این ویروس، تصمیم به مسدود کردن مرزهای 27 کشور عضو به روی اتباع غیراروپایی گرفته است. سوای این اقدام، بعضی کشورها از جمله ایتالیا، فرانسه، آلمان و سوئیس برای کنترل شیوع بیشتر ویروس کرونا، به حالت قرنطینه درآمده و رفت و آمدها را در درون مرزها محدود نموده اند.

انگلیس که به تازگی از این اتحادیه خارج شده هنوز درباره محدودیت سفر اتباع خارجی به این کشور و یا قرنطینه کامل، تصمیم قطعی نگرفته است، با این حال سفارت بریتانیا در تهران در نامه ای که به دست آژانس های مسافرتی و هوایی نیز رسیده، از اعمال محدودیت مقطعی در صدور ویزا برای اتباع ایرانی، خبر داده است.

در بیانیه این سفارتخانه آمده است: تغییرات موقتی در امکانات ارائه ویزا بریتانیا به ایرانی هایی که از داخل این کشور اقدام می نمایند، ایجاد شده است.

محدودیت های پروازی که در اثر ویروس کووید 19 در ایران ایجاد شده، بر نحوه عملکرد دفتر ویزا VAC تاثیر گذاشته است و بریتانیا امکان ارائه خدمات ویزایی به مراجعان ایرانی ساکن در داخل این کشور را ندارد.

این سفارتخانه تاکید نموده است: این تغییر موقتی است و به محض اینکه محدودیت های پروازی از میان برداشته گردد انتظار می رود خدمات (ویزا) به حالت قبلی بازگردد.

همچنین یادآوری نموده است: این محدودیت ایجاد شده درباره خدمات ویزایی فقط شامل ایرانی هایی می گردد که از داخل این کشور اقدام می نمایند و ایرانی هایی که در خارج از کشور هستند طبق روال قبل برای ویزا می توانند اقدام نمایند.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: دنیای سفر
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 94

به "انگلیس صدور ویزا را برای اتباع ایرانی محدود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس صدور ویزا را برای اتباع ایرانی محدود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید