خدمات مشاوره و اخذ وقت سفارت با ویزاگردی

به گزارش شهر وبلاگ، اصولا افرادی که قصد عزیمت به سمت کشوری را دارند به دنبال این هستند که شرایط اقامت و ... آن کشور را آنالیز کنند تا در آینده دچار مشکل نشوند.

خدمات مشاوره و اخذ وقت سفارت با ویزاگردی

اخذ وقت سفارت با ویزاگردی

در صورتی که شما قصد سفر به کشورهای چون کانادا، ایتالیا، اسپانیا، آلمان، فرانسه، هلند، بلژیک، سوئد، اتریش، پرتغال، سوئیس، نروژ، دانمارک، انگلیس و... را داشته باشید، می بایست اطلاعات کامل و کافی را راجع به کشورهای ذکر شده کسب کنید. همچنین اجازه ورود به کشور مقصد را داشته باشید.

اگر کسی بخواهد اجازه ورود به کشور خاصی را داشته باشد، اصطلاحا باید ویزا بگیرد. پس قبل از سفر ضروری است هدف خود را از سفر کاملا معین نمایید چون صدور ویزا نیز بستگی به نوع سفر شما دارد. ویزا دارای انواع مختلفی چون ویزای توریستی، ویزای تحصیلی، ویزای تجاری، ویزای شغلی، و غیره می باشد. پس از آن، می بایست برای دریافت وقت سفارت اقدام کنید. سپس می توانید با خاطر آسوده و در تاریخ مقرر به سفارت مراجعه کرده و مراحل دریافت ویزا را تکمیل نمایید.

چگونه وقت سفارت بگیریم؟

نکته اول: لطفا توجه داشته باشید که حدود چهار الی پنج ماه قبل از سفر خود، دریافت وقت سفارت را انجام دهید. چرا که برخی از سفارت خانه ها به دلیل شلوغی و مواجهه با حجم زیادی از درخواست ها ممکن است نتوانند به موقع جوابگوی درخواست شما باشند.

نکته دوم: لطفا سعی کنید تمامی موارد لازم را رعایت کرده و مدارک را به درستی به سفارت تحویل دهید تا با درخواست شما موافقت شود. در غیر این صورت مشکلاتی را در پی خواهید داشت. البته همکاران گروه ویزاگردی در کنار شما هستند و هیچ جای نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت.

پیکاپ پاسپورت

پیکاپ (Pickup) در اصطلاح به معنای برداشتن چیزی و یا تحویل دریافت کسی می باشد. اما این اصطلاح رایج در صنعت گردشگری و میان مسافران کانادا به معنی ورود به کشورهای دیگر برای دریافت ویزا است. به دلیل بسته بودن سفارت کانادا در ایران، افرادی که قصد سفر به کانادا را داشته باشند، می بایست به یکی از کشورهای مجاور، برای دریافت ویزا اقدام نمایند.

در مواقعی که شما تمایلی برای سفر به کشور دیگری جهت دریافت ویزا پس از موافق سفارت با درخواست ویزای شما را نداشته باشید و یا اینکه بخواهید در وقت و هزینه صرفه جویی نمایید، می توانید از یک کارگزار یاری بگیرید. البته به شرطی که این کارگزار کاملا مورد اعتماد و اطمینان شما باشد. کارگزار مدارک شما را به کشور واسطه ارسال کرده و امور مربوطه را پیگیری می نماید. پس از طی کردن مراحل و الصاق ویزا به پاسپورت، آن را در ایران به شما تحویل می دهد.

رزرو هتل برای سفارت

برای دریافت ویزا، شما باید در کشور مقصد یک هتل رزرو نمایید. رزرو هتل جهت اطلاع سفارت از تاریخ رفت و برگشت و شهر محل اقامت شما است. بنابراین رزرو هتل، بلیط هواپیما، وقت سفارت و داشتن بیمه مسافرتی از جمله ضروریات سفر و پرونده شما هستند.

وقت سفارت فوری

در صورتی که شما مسافر گرامی، احتیاج به وقت سفارت فوری داشته باشید، می توانید با ویزاگردی تماس بگیرید و در مدت زمان کوتاهی وقت سفارت را برای شما هماهنگ نمایند. البته دریافت وقت سفارت فوری تنها برای برخی از کشورها امکان پذیر است. مثلا برای سفر به کشورهایی چون وقت سفارت کانادا ،فرانسه، اسپانیا، هلند و بلژیک تنها در روزهایی خاصی از سال امکان دریافت وقت سفارت فوری وجود دارد.

مدارک مورد احتیاج دریافت وقت سفارت

برای دریافت ویزا می بایست پاسپورت داشته باشید. و پس از آن برای دریافت وقت سفارت ضروری است مدارکی را جهت تحویل ب سفارت آماده نمایید. این مدارک شامل اسکن از صفحه پاسپورت مسافر، تکمیل نمودن فرم ویزای فارسی، و واچر هتل یا دعوتنامه مسافر می باشد.

وقت سفارت کشورهای حوزه شینگن

گروه ویزاگردی با تجربه های درخشان در زمینه اخذ ویزا و وقت سفارت همراه همیشگی شما در سفر هستند. گروه ویزاگردی با ارائه مشاوره های تخصصی رایگان در خدمت شما مسافران عزیز هستند. شما می توانید برای اخذ ویزا و وقت سفارت قبل از سفر، از همکاران ما مشاوره بگیرید. همکاران ما در مدت زمان کوتاهی تمامی امور مربوط به سفر را انجام خواهند داد. اگر شما فرصت لازم را برای دریافت ویزا و وقت سفارت ندارید، هیچ جای نگرانی وجود ندارد و شما می توانید با آسودگی خاطر سفری خوش و خاطره انگیز را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

گروه ویزاگردی خدمات ویژه ای را برای سفر شما به کشورهای مختلف انجام می دهند. دریافت ویزای کشورهای مختلف، اخذ ویزای شینگن و دریافت وقت سفارت آلمان ، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، هلند، بلژیک، یونان، سوئد، اتریش، چک، لهستان، پرتغال، سوئیس، نروژ، دانمارک و انگلیس جزو تخصص های ما بوده و کوشش ما در راستای جلب رضایت شما عزیزان در زمینه سفر و گردشگری است. ویزاگردی سفرهای خوشی را برای شما رقم خواهد زد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ویزاگردی با شماره های 7-22360894-021 تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

منبع: نمناک
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 149

به "خدمات مشاوره و اخذ وقت سفارت با ویزاگردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات مشاوره و اخذ وقت سفارت با ویزاگردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید