اقدامات گسترده برای برطرف محرومیت از محله شهید هرندی تهران با حمایت 19 میلیاردی ستاد اجرایی فرمان امام

به گزارش شهر وبلاگ، یکی ازمناطقی که درسال های اخیر موردتوجه ویژه ستاد اجرایی فرمان امام جهت برطرف محرومیت قرارگرفته، محله هرندی تهران است

اقدامات گسترده برای برطرف محرومیت از محله شهید هرندی تهران با حمایت 19 میلیاردی ستاد اجرایی فرمان امام

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مسئول قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام دراین خصوص گفت: اقدامات مختلفی در زمینه های آموزشی، درمانی، سلامت و معیشت ساکنین منطقه هرندی توسط بنیاد احسان صورت گرفته که اعتباری بالغ بر 18.7 میلیارد ریال را به خود اختصاص داده است.

میثم نعمتی در شرح اقدامات آموزشی و فرهنگی این بنیاد در محله هرندی تهران اضافه نمود: در جهت تأمین احتیاج دانش آموزان، از 3000 دانش آموز با بسته های لوازم تحریر مشق احسان حمایت شد، به علاوه 12 خانه ورزش با اقلام ورزشی بنیاد احسان تجهیز شدند.

وی با اشاره به خدمات ستاد اجرایی فرمان امام در جهت بهبود معیشت ساکنین مناطق کم برخوردار گفت: در کنار بسته های معیشتی رزمایش همدلی و احسان که تا به امروز به مرحله ششم خود رسیده است، 20 تن مرغ در قالب بسته های پروتئینی در بین اهالی این منطقه توزیع شده است.

مسئول قرارگاه جهادی ستاد اجرایی با اشاره به حمایت از اماکن فرهنگی این محله گفت: 15 مسجد در این محله مورد حمایت بنیاداحسان قرار گرفته که سالانه به آن ها 3.6 میلیارد ریال یاری میشود.

میثم نعمتی در شرح اقدامات درمانی و بهداشتی بنیاد احسان در محله هرندی همچنین گفت: در این محله درمانگاه ستاد اجرایی فرمان امام در زمینه های درمان، مشاوره خانواده و سبک زندگی و همچنین غربالگری کرونا و توزیع داروی رایگان خدمت رسانی میکند و درپیک شیوع کووید 19، طرح غربالگری خانه به خانه را هم دراین منطقه انجام داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1429

به "اقدامات گسترده برای برطرف محرومیت از محله شهید هرندی تهران با حمایت 19 میلیاردی ستاد اجرایی فرمان امام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات گسترده برای برطرف محرومیت از محله شهید هرندی تهران با حمایت 19 میلیاردی ستاد اجرایی فرمان امام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید