ارائه محصول تازه آهنی در بورس کالا

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران، امروز 93 هزار و 500 تن کنسانتره سنگ آهن، 220 هزار تن گندله سنگ آهن، 19 هزار تن سنگ اهن دانه بندی، 8 هزار تن آهن اسفنجی، 30 تن کنسانتره فلزات گرانبها، 11 هزار تن سبد میلگرد ساده صنعتی، 250 تن سولفورمولیبدن، 7 هزار تن شمش آلومینیوم، 550 تن شمش روی، 20 کیلوگرم شمش طلا، 5 هزار تن مس کاتد و 11 هزار تن مس کم عیار هم در تالار مذکور عرضه می گردد.

ارائه محصول تازه آهنی در بورس کالا

براساس این گزارش، 34 هزار و 565 تن مواد پلیمری، لوب کات، وکیوم باتوم، اسلاک واکس و مواد شیمیایی در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می گردد.

تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه 32 هزار و 370 تن قیر، گوگرد و عایق رطوبتی را تجربه می نماید.

بازار فرعی بورس کالای ایران میزبان عرضه 2 هزار و 345 تن پشم شیشه، تایرخودرو، تیشو، دوده صنعتی، روغن کارکرده لوکوموتیو، کربوکسی متیل سلولز و منو کلرو استیک اسید است (خبرگزاری صداو سیما).

بعلاوه شرکت فرابورس ایران از شروع بازارگردانی صندوق سرمایه گذاری سهام زرین کوروش با نماد معاملاتی زرین از امروز (یکشنبه، ششم تیر) در این بازار اطلاع داد.

بازارگردانی شرکت آذریت با نماد معاملاتی ساذری و شرکت محصولات کاغذی لطیف با نماد معاملاتی لطیف هم در روزهای اخیر به روش مبتنی بر حراج در فرابورس ایران شروع شده است.

در حالی از 10 مهر پارسال، تمامی شرکت های بورسی و تا 15 مهر شرکت های حاضر در فرابورس ملزم به معرفی بازارگردان شدند که به گفته مدیر نظارت بر ناشران بورس، همه ناشران پذیرفته شده در بورس موظفند برای انعقاد قرارداد بازارگردانی و معرفی بازارگردان به بورس اوراق بهادار تهران یا فرابورس ایران اقدام نمایند.

بر این اساس در صورت اجرا نکردن این ابلاغیه، ناشران، متخلف محسوب و جرایم برای آنان در نظر گرفته می گردد که این جرایم و ضمانت اجرایی شامل تذکر، اخطار، محدودیت موقت یا دائم در دسترسی به سامانه معاملات، تعلیق یا لغو مجوزهای صادره به وسیله سازمان، محرومیت دریافت خدمات از ارکان بازار سرمایه برای مدت مشخص، جریمه نقدی، محرومیت از تصدی در هیئت مدیره اشخاص تحت نظارت، سلب صلاحیت و لغو پذیرش می گردد (تسنیم).

آخرین اخبار حوزه بورس را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

زرین گراف

زرین گراف: عصر طلایی گرافیک
منبع: تجارت نیوز
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1488

به "ارائه محصول تازه آهنی در بورس کالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه محصول تازه آهنی در بورس کالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید