اتلتیکومادرید موراتا را به یوونتوس نمی دهد

به گزارش شهر وبلاگ، باشگاه اتلتیکومادرید برنامه ای برای فروش مهاجم اسپانیایی اش به یوونتوس ندارد.

اتلتیکومادرید موراتا را به یوونتوس نمی دهد

به گزارش خبرنگاران، باشگاه یوونتوس که گونسالو ایگواین آرژانتینی را به خواست آندره آ پیرلو در لیست خروجی اش قرار داده، در بازار نقل وانتقالات تابستانی به دنبال جذب یک مهاجم است. به همین دلیل گفته می شود مدیران این باشگاه ایتالیایی لوئیس سوارس از بارسلونا، ادینسون کاوانی از پاری سن ژرمن و آلوارو موراتا از اتلتیکومادرید را به عنوان گزینه های مدنظر خود جهت تقویت خط حمله بانوی پیر در نظر دارند.

شبکه رادیویی کادنا کوپه اسپانیا خبر داد اتلتیکومادرید برنامه ای برای فروش آلوارو موراتا به یوونتوس در این تابستان ندارد. یوونتوس می خواهد مهاجم پیشین خود را به تورین بازگرداند، اما این مهاجم اسپانیایی علاقه مند است در واندا متروپولیتانو بماند. دیه گو سیمئونه و مدیران باشگاه اتلتیکومادرید هم نسبت به حفظ موراتا مصمم هستند، مهاجمی که فصل گذشته در 44 بازی آمار 16 گل زده را از خود برجای گذاشت.

آلوارو موراتا بین سال های 2014 تا 2016 در یوونتوس عضویت داشت و در 93 بازی 27 گل به ثمر رساند و همین درخشش باعث شد تا رئال مادرید با فعال کردن بند 30 میلیون یورویی بازخرید این بازیکن، او را در تابستان 2016 به سانتیاگوبرنابئو بازگرداند.

اوضاع در فصل 17-2016 آنطور که موراتا می خواست پیش نرفت و با وجود اینکه زیدان خیلی به او بازی نمی داد، پیروز شد در 43 بازی 20 گل به ثمر برساند. در نهایت او در تابستان 2018 با قراردادی به ارزش 60 میلیون یورو به چلسی پیوست و پس از 18 ماه حضور در این تیم انگلیسی در ژانویه 2019 به طور قرضی به اتلتیکومادرید پیوست و در ادامه قراردادش با این باشگاه قطعی شد.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 682

به "اتلتیکومادرید موراتا را به یوونتوس نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتلتیکومادرید موراتا را به یوونتوس نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید